Μηχανικοί της Apple επικοινωνούν με διάφορους ιδιοκτήτες του τελευταίου μοντέλου iPhone, για να καταφέρουν να λύσουν κάποια προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί σχετικά με την διάρκεια της μπαταρίας.
Ένας από τους ιδιοκτήτες δήλωσε ότι η εταιρεία του ζήτησε να εγκαταστήσει κάποιο πρόγραμμα παρακολούθησης στο κινητό του, ενώ ένας άλλος πάλι δέχθηκε τηλεφώνημα από έναν μηχανικό της εταιρείας σε απάντηση μιας ανάρτησης που είχε γίνει στο forum, όπου και σε αυτή την περίπτωση ζητήθηκε η εγκατάσταση κάποιου προγράμματος. Και στις δύο περιπτώσεις οι μηχανικοί ανέφεραν ότι θα επικοινωνήσουν ξανά μαζί με τους, σε μια βδομάδα περίπου, ώστε να μάθουν τα στοιχεία που συγκέντρωσε το πρόγραμμα, όπως και έγινε και τελικά οι ιδιοκτήτες απέστειλαν ένα αρχείο με τα δεδομένα επισυναπτόμενα. Μάλιστα η εταιρεία φάνηκε να έχει δηλώσει ότι δεν βρίσκεται ακόμα κοντά στην λύση του προβλήματος.
Οι χρήστες οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με την διάρκεια της μπαταρίας, θα δουν την διάρκεια της μπαταρίας της συσκευής τους να κρατάει σημαντικά λιγότερο ακόμα και από το προηγούμενο μοντέλο iPhone 4, για παράδειγμα ένα 10% της μπαταρίας κάθε ώρα σε κατάσταση αναμονής. Δεν είναι καθολικό το φαινόμενο, και στο παρελθόν έχουν υπάρξει προβλήματα με παρτίδες κινητών σχετικά με την διάρκεια της μπαταρίας. Τις περισσότερες φορές μάλιστα οφείλεται σε firmware update και στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ πιθανό να ευθύνεται το iOS 5.
Μέχρι στιγμή δεν υπάρχει κάποια σίγουρη λύση σχετικά με το πρόβλημα. Κάποιοι ωστόσο έχουν συνδέσει το πρόβλημα με μια δυσλειτουργία που προκλήθηκε από κατεστραμμένα αρχεία επαφών από τα MobileMe, iCloud και Google Contacts. Διαγράφοντάς τα και επανεγκαθιστώντας τα, φαίνεται να έχει διορθώσει το πρόβλημα.
Πηγή: proho.gr