Η Ericsson (NASDAQ:ERIC), ανακοινώνει σήμερα την πρόθεσή της να εξαγοράσει την FYI Television, τον κορυφαίο πάροχο metadata ψυχαγωγικού και με πλούσιες δυνατότητες διαφημιστικού περιεχομένου, με έδρα το Grand Prairie του Τέξας. Η εξαγορά, η οποία υπόκειται στις συνήθεις προϋποθέσεις ολοκλήρωσης, θα ενισχύσει την ήδη κυρίαρχη ηγετική θέση της Ericsson στη βιομηχανία υπηρεσιών αναμετάδοσης και media περιεχομένου/broadcast & media υπηρεσιών.
Η FYI Television συγκεντρώνει και διανέμει τηλεοπτικό περιεχόμενο ψυχαγωγίας, καθώς και δεδομένα προγραμματισμένου τηλεοπτικού περιεχόμενου από περισσότερα από 9.000 τηλεοπτικά δίκτυα ημερησίως, συγκεντρώνοντας και διοχετεύοντας τις πληροφορίες σε εξατομικευμένες μορφές για διάφορους πελάτες digital, media, περιεχόμενο, analytics και έντυπα, για χρήση στις διασυνδεδεμένες συσκευές τους, όπως tablets, τηλέφωνα, desktops, internet portals και κονσόλες παιχνιδιών.
Το αυξανόμενο εύρος των τηλεοπτικών και βίντεο υπηρεσιών που διατίθενται σε μία ποικιλία συσκευών δημιουργεί ένα ευρύ φάσμα επιλογών στους τηλεθεατές, για να επιλέξουν ανάμεσα. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Ericsson ConsumerLab 50% των τηλεθεατών παραδοσιακής τηλεόρασης, αναφέρουν πως δε μπορούν να βρουν ενδιαφέροντα τηλεοπτικά προγράμματα, για να παρακολουθούν σε καθημερινή βάση- τονίζοντας τη σημασία της ανεύρεσης περιεχομένου. Ο συνδυασμός της εμπειρογνωμοσύνης σε metadata, μετατροπής και ενοποίησης υπηρεσιών της FYI Television στην αμερικανική αγορά, και της ηγετικής θέσης της Ericsson σε αυτούς τους τομείς, στην Ευρώπη, θα αποτελέσει κινητήρια δύναμη στην ανεύρεση περιεχομένου, παγκοσμίως. Είτε οι τηλεθεατές παρακολουθούν παραδοσιακή τηλεόραση ή on-demand βίντεο, η Ericsson θα διασφαλίζει ότι μπορούν να ανακαλύπτουν περιεχόμενο όποτε – και οπουδήποτε – πραγματοποιούν αναζήτηση και πάντα στην κατάλληλη μορφή.
Ο Magnus Mandersson, Executive Vice President & Head of Business Unit Global Services της Ericsson, δηλώνει «Καθώς η βιομηχανία της τηλεόρασης εξελίσσεται και οι συνήθειες παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου αλλάζουν, πιστεύουμε πως υψηλής ποιότητας, πλούσια metadata, θα αποτελέσουν είναι ένα σημαντικό παράγοντα για μια προσωποποιημένη τηλεοπτική εμπειρία. Συνδυάζοντας τις ικανότητές μας σε τηλεοπτικές πλατφόρμες και εύρεση περιεχομένου, θα είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να βελτιώσουν την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο και να εντοπίσουν νέες ευκαιρίες εσόδων/προσοδοφόρες ευκαιρίες. Η ειδίκευση και η βάση πελατών της FYI Television στις ΗΠΑ αποτελούν εξαιρετικά συμπληρωματικό συνδυασμό για την Ericsson και θα αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι της αναπτυξιακής στρατηγικής μας. Θα ισχυροποιήσει τη θέση μας ως ένας από τους κορυφαίους παρόχους media υπηρεσιών παγκοσμίως.»
Οι εργαζόμενοι της FYI Television θα ενταχθούν στο τμήμα υπηρεσιών Business Line Broadcast & Media Services, τμήμα του Business Unit Global Services υπηρεσιών της Ericsson, με την εξαγορά να αναμένεται να ολοκληρωθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2016.
Νωρίτερα το τρέχον έτος, η Ericsson ίδρυσε έναν κέντρο broadcast και media υπηρεσιών στην Αμερική, με έδρα την Atlanta, Georgia. Αυτήν τη στιγμή η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες υποτιτλισμού σε ραδιοτηλεοπτικούς φορείς παγκοσμίως δια μέσου του κέντρου αυτού, με σχέδια να προσφέρει συνδρομητικές υπηρεσίες βίντεο τους επόμενους μήνες.
Κάθε μέρα, άνθρωποι σε όλες τις ηπείρους παρακολουθούν τηλεοπτικά προγράμματα, τα οποία έχουν προετοιμαστεί, διαχειριστεί και μεταδωθεί από περισσότερους από 2,500 υπαλλήλους της Ericsson, με έδρα την Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία, Ειρηνικό και Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Ericson είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών ανεύρεσης περιεχομένου στην Ευρώπη, παρέχοντας metadata, εικόνες, έρευνες και προτάσεις/συστάσεις σε περισσότερους από 3.000 τηλεοπτικούς σταθμούς και σε περισσότερες από 30 γλώσσες. Κάθε χρόνο οι υπηρεσίες Broadcast and Media Services της Ericsson διανέμουν πάνω από 2,7 εκατομμύρια ώρες προγραμματισμένου περιεχομένου, σε περισσότερες από 90 γλώσσες, για περισσότερους από 500 τηλεοπτικούς σταθμούς παγκοσμίως. Επιπλέον, παρέχουμε περισσότερες από 200.000 ώρες υποτιτλισμού ετησίως – εκ των οποίων 80.000 ώρες είναι ζωντανής αναμετάδοσης.