Δύο εβδομάδες μετά την ανακοίνωση ότι η Microsoft θα πληρώσει 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να εξαγοράσει το Skype, η δημοφιλής υπηρεσία τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα, που προκάλεσαν δυσλειτουργίες στις υπηρεσίες της σε όλο τον κόσμο.
Η εταιρεία κινήθηκε γρήγορα για να αποκαταστήσει τις δυσλειτουργίες, που φαίνεται να προήλθαν από πρόβλημα λογισμικού και από υπερφόρτωση των κεντρικών υπολογιστών (servers) του Skype, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο και το BBC.
Αρκετοί χρήστες διαμαρτυρήθηκαν ότι δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν online κλήσεις και το πρόβλημα φάνηκε να «χτυπάει» όλα τα λειτουργικά συστήματα των υπολογιστών (κυρίως τα Windows, αλλά επίσης το Linux και το OS X).
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν η Skype, που έχει την έδρα της στο Λουξεμβούργο και διαθέτει δεκάδες εκατομμύρια συνδρομητές, έδωσε συμβουλές για την εγκατάσταση μιας αναβάθμισης του λογισμικού, η οποία, όμως, τελικά προκάλεσε δυσκολίες στην πραγματοποίηση κλήσεων. Σχεδόν αμέσως στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Twitter, άρχισαν να κυκλοφορούν μηνύματα διαμαρτυρίας διαφόρων χρηστών.
Η Skype ανακοίνωσε ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό των χρηστών, διεθνώς, είχε πρόβλημα και έδωσε τεχνικές οδηγίες βήμα-βήμα για το πώς οι χρήστες θα αποκαθιστούσαν προσωρινά το πρόβλημα στους υπολογιστές τους (κυρίως μέσω της διαγραφής του αρχείου «shared.xml»).
Παράλληλα, πάντως, επειδή αυτές οι οδηγίες είναι μάλλον πολύπλοκες για ορισμένους χρήστες να τις εφαρμόσουν, οι τεχνικοί της εταιρείας εργάζονται πυρετωδώς για μια πιο μόνιμη και αυτόματη λύση.