Η Ubisoft και οι προγραμματιστές του Assassin’s Creed Shadows είναι πλέον βέβαιοι ότι το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 20 Μαρτίου 2025, σύμφωνα με το insider-gaming.

Παρότι δεν αποκλείεται εντελώς το ενδεχόμενο κάποιας καθυστέρησης, η Ubisoft έχει ήδη ξεκινήσει να ενισχύει το μάρκετινγκ του τίτλου, προχωρώντας στον καθορισμό των ημερομηνιών για το εμπάργκο στις κριτικές του παιχνιδιού. Οι πρώτες κριτικές του Assassin’s Creed Shadows θα δημοσιευθούν στις 18 Μαρτίου 2025.

Προγραμματιστές που εργάζονται στο παιχνίδι ανέφεραν ότι το έργο βρίσκεται σε τελικό στάδιο ανάπτυξης, με μία πηγή να δηλώνει πως το παιχνίδι είναι πλέον «σχεδόν έτοιμο».

Όπως αποκαλύφθηκε και στην τελευταία οικονομική ενημέρωση της Ubisoft, το Assassin’s Creed Shadows ακολουθεί παρόμοια πορεία με το Assassin’s Creed Odyssey όσον αφορά τις προπαραγγελίες. Ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, ανέφερε ότι οι πρώτες προεπισκοπήσεις του παιχνιδιού είναι θετικές, με έμφαση στην αφήγηση και την καθηλωτική εμπειρία που προσφέρει. Επιπλέον, το παιχνίδι επαινείται για το σύστημα με διπλούς πρωταγωνιστές, το οποίο προσφέρει ποιοτικό και συμπληρωματικό gameplay.

Τη δεδομένη στιγμή, το Assassin’s Creed Shadows έχει περίπου 300.000 προπαραγγελίες, σύμφωνα με πηγές. Για σύγκριση, το Assassin’s Creed Odyssey είχε καταγράψει 400.000-450.000 παίκτες την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του, γεγονός που σημαίνει ότι το νέο παιχνίδι θα πρέπει να καλύψει μία διαφορά 100.000-150.000 προπαραγγελιών στις επόμενες τέσσερις εβδομάδες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Star Wars Outlaws, ένα άλλο παιχνίδι της Ubisoft που δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες, είχε λιγότερες από τις μισές προπαραγγελίες που έχει αυτή τη στιγμή το Shadows στο ίδιο χρονικό διάστημα πριν την κυκλοφορία του.

Αναλύοντας τα δεδομένα, αν το Assassin’s Creed Shadows συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό με το Odyssey, εκτιμάται ότι θα μπορούσε να αγγίξει τα 3,5 εκατομμύρια πωλήσεις τον πρώτο μήνα. Συγκριτικά, το Assassin’s Creed Valhalla, που παραμένει ο πιο επιτυχημένος τίτλος της σειράς, έφτασε τα οκτώ εκατομμύρια παίκτες τον πρώτο μήνα, με το 65% των πωλήσεων να προέρχεται από τις κονσόλες προηγούμενης γενιάς.