Το πρώτο βραβείο Καλύτερης καμπάνιας ΕΚΕ απέσπασε η ενημερωτική εκστρατεία της Wind Ελλάς «Kids@Safety, Internet, Κινητό & Παιδί» στα βραβεία «Thales-Ceo & Csr 2011» που διοργανώθηκαν την Πέμπτη 5 Μαΐου στο πλαίσιο του επιχειρηματικού συνεδρίου Ceo & Csr Money Conference.
Η απονομή του βραβείου στην καμπάνια «Kids@Safety, Internet, Κινητό & Παιδί» που υλοποιεί η Wind στο πλαίσιο της στρατηγικής κοινωνικής ευθύνης «Στην Πράξη», επιβεβαιώνει και αναγνωρίζει την προσπάθεια της εταιρείας για ουσιαστική και εποικοδομητική πληροφόρηση των ελλήνων γονιών για τη χρήση των νέων τεχνολογιών από τα παιδιά και εφήβους.
Με την επιστημονική επίβλεψη του Ιωάννη Τσιάντη, MD, DPM, FRC Phych. αναπληρωτή καθηγητή Παιδοψυχιατρικής, Επιστημονικό Υπεύθυνο Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. και τη συνεργασία της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου), η Wind , μέσα από εξειδικευμένο έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό καθώς και μια σειρά συντονισμένων ενεργειών και δράσεων καθ όλη τη διάρκεια του έτους, παρουσιάζει το σημαντικό ψυχοκοινωνικό ρόλο που έχουν σήμερα το Διαδίκτυο και το κινητό στη ζωή των παιδιών ενώ ταυτόχρονα προτείνει στους γονείς τρόπους εκπαίδευσης και καθοδήγησης των παιδιών ώστε να χρησιμοποιούν υπεύθυνα και με ασφάλεια τις νέες τεχνολογίες.
Η καμπάνια «Kids@Safety, Internet, Κινητό & Παιδί» από τη Wind ξεκίνησε τον Φεβρουάριο της φετινής χρονιάς και περιλαμβάνει πολλαπλές ενημερωτικές δράσεις όπως καταχωρίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, εκτεταμένο πρόγραμμα δημοσιότητας, τη δημιουργία ειδικής ενότητας στο εταιρικό site (www.wind.com.gr) με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, τη δημιουργία ειδικού ενημερωτικού εντύπου το οποίο διατίθεται από τα καταστήματα Wind σε όλη την Ελλάδα καθώς και την οργάνωση ενημερωτικών ημερίδων σε σχολεία σε συνεργασία με την Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.
Για την καμπάνια αυτή η Wind Ελλάς προχώρησε σε πρωτογενή έρευνα μεταξύ παιδιών και γονέων μέσω focus groups και συνεντεύξεων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα, με στόχο να αποτυπώσει τη χρήση του κινητού και του Internet από παιδιά και εφήβους, διερευνώντας τον ρόλο των νέων τεχνολογιών στην ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη των νέων ατόμων αλλά και τη στάση των γονέων απέναντι στην τεχνολογία.
Ο Διευθυντής Εταιρικών σχέσεων της Wind Ελλάς, Γιώργος Τσαπρούνης παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η εκστρατεία «Kids@Safety, Internet, Κινητό & Παιδί» αξιολογήθηκε ως η καλύτερη καμπάνια κοινωνικής ευθύνης. Πρόκειται για μία σημαντική προσπάθεια της Wind να παρέχει στους γονείς πληροφόρηση και επιστημονικές συμβουλές ώστε να καθοδηγούν και να εκπαιδεύουν σωστά τα παιδιά τους για τις νέες τεχνολογίες. Γιατί η σωστή χρήση του Internet και του κινητού είναι ευθύνη όλων μας».