Με μία βάση δεδομένων που ξεπερνά τα 150 εκατ. χρηστών του διάσημου προγράμματος iTunes, η Apple μελετά τις αγοραστικές συνήθειες και τις προτιμήσεις των πελατών της, έτσι ώστε να είναι σε θέση να βελτιώσει τις διαφημίσεις της, αλλά και να δυναμιτίσει τον ανταγωνισμό με την Google.
Μέσω του προγράμματος με την επωνυμία iAd που τέθηκε σε εφαρμογή την περασμένη εβδομάδα, η Apple άρχισε για πρώτη φορά να βάζει διαφημίσεις στις εφαρμογές του iPhone, ενώ στους πρώτους πελάτες του iAd συγκαταλέγονται εταιρείες όπως η Nissan Motor, η Unilever, η JC Penney, η Best Buy και η AT&T.