Ένα άγνωστο επεισόδιο με έναν μεθυσμένο επιβάτη στο σταθμό της Λάρισας το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος των Τεμπών, έρχεται στο φως της δημοσιότητας, φωτίζοντας μια άγνωστη μέχρι σήμερα πτυχή της υπόθεσης.
Σύμφωνα με το MEGA και το LIVE News, ο έμπειρος προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας που σκοτώθηκε στα Τέμπη, δεν ήταν στο πρώτο βαγόνι όπως θα έπρεπε, αλλά στα πιο πίσω ώστε να εντοπίσει τον μεθυσμένο άνδρα που είχε ανέβει την τελευταία στιγμή στην αμαξοστοιχία.
Τόσο ο εργαζόμενος, όσο και ο επιβάτης περιλαμβάνονται στα 57 θύματα του δυστυχήματος.
Το άγνωστο περιστατικό
Λίγα λεπτά πριν φτάσει το Intercity στο σταθμό της Λάρισας. Ένας μεθυσμένος άνδρας έχει ξαπλώσει στην αποβάθρα. Από πάνω του βρίσκεται ένας σεκιούριτι του σταθμού. Στις 23:01 το Intercity φτάνει στον σταθμό της Λάρισας. Γρήγορα αρχίζει η επιβίβαση και η αποβίβαση των επιβατών.
Ο μεθυσμένος άνδρας δεν κρατά αποσκευές αλλά φαίνεται να βοηθάει όσους θέλουν να βγουν από το τρένο. Δυο λεπτά αργότερα, ο άνδρας μπαίνει στο τρίτο βαγόνι και παραμένει μέσα σ’ αυτό. Ένα λεπτό αργότερα, ο άνδρας της ασφάλειας τρέχει για να ενημερώσει τον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας και μια ακόμα εργαζόμενη που είχε τελειώσει τη βάρδιά της και ανέβαινε στο τρένο ως επιβάτης.
Για να μην υπάρχει περαιτέρω καθυστέρηση, αποφασίζεται το Intercity να μην παραμείνει στο σταθμό. Δίνεται σήμα να ξεκινήσει και να ψάξουν τον μεθυσμένο άνδρα στην πορεία. Στις 23:04 το Intercity είναι έτοιμο να ξεκινήσει μετά από 20 λεπτά καθυστέρηση. Είναι η ώρα που ο κατηγορούμενος σταθμάρχης διώχνει το τρένο χωρίς να αναφέρει στην προφορική του εντολή «από γραμμή ανόδου όπως υποχρεούται». Δεν κάνει τη χάραξη της διαδρομής που θα του επέτρεπε να δει πως αυτό το κλειδί ήταν ξεχασμένο στη διαγώνιο και η κατάληξη θα είναι ολέθριο.
Η αμαξοστοιχία αναχωρεί και οι δύο ελεγκτές αρχίζουν και κάνουν πάνω – κάτω το τρένο για να βρουν τον άνδρα που έχει μπει παράνομα. Τον εντοπίζουν στην αρχή του πέμπτου βαγονιού λίγα δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα. Όπως ξεκίνησαν να τον πηγαίνουν προς το μπροστινό μέρος σημειώνεται η σύγκρουση που τους βρίσκει στο διάδρομο του κυλικείου.
Αν δεν υπήρχε αυτή η αναστάτωση, ο προϊστάμενος θα βρισκόταν στον χώρο των ελεγκτών στο πρώτο βαγόνι. Θα άκουγαν τις συνομιλίες από τους ασυρμάτους και ίσως καταλάβαιναν ότι πηγαίνουν σε λάθος γραμμή. Πάνω στην αναστάτωση όμως δεν αντιλήφθηκαν το παραμικρό.