Ο κορονοϊός δημιούργησε νέα κατάσταση και στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Οι πολίτες, που μέχρι σήμερα δοκίμαζαν τα ρούχα και τα παπούτσια που ήθελαν να ψωνίσουν, τώρα πλέον είτε τα βλέπουν στο διαδίκτυο είτε σε μια βιτρίνα πριν τα αποκτήσουν.

Έτσι τα ευτράπελα στην εφαρμογή όσων αγοράζουν μπορεί να είναι πολλά, ενώ τις τελευταίες μέρες κάποιοι παρανόμησαν δοκιμάζοντας προϊόντα στο πεζοδρόμιο, προκαλώντας την αντίδραση του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη που προειδοποίησε τους πολίτες να μην παραβιάζουν τα μέτρα, αλλιώς το click away θα σταματήσει.

Επειδή όμως σε όσα συμβαίνουν κάποιες φορές το χιούμορ είναι απαραίτητο για να ξορκίσει το… κακό, αποφάσισε να το επιστρατεύσει και ο ίδιος ο υπουργός, μετά τα παράπονα που δέχεται από τους εμπόρους και τους καταναλωτές για το click away.

Έτσι ο κ. Γεωργιάδης ανέβασε στο Twitter μια χιουμοριστική φωτογραφία του να κυκλοφορεί με παντελόνι που αγόρασε με click away και είναι όσο σχεδόν και το μπόι του!

«Το χιούμορ πάντα μου άρεσε και μου αρέσει… ήρθαν έτσι τα πράγματα και ακούω και αυτά… ας πάνε όλα καλά και ας μου τα λέτε.. επί της ουσίας η “παράδοση εκτός” επιτρέπει εκ των νόμων την επιστροφή της παραγγελίας και την αντικατάσταση της αν έχει γίνει λάθος στο νούμερο» γράφει στο Twitter.