Αποκλειστικά και μόνο στο πεδίο του «ποδοσφαίρου έχουμε μεγάλες διαφωνίες με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Στέλιο Παππά», ξεκαθάρισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, στο περιθώριο εκδήλωσης που έγινε στο εργοτάξιο του μετρό, στην Καλαμαριά.
Ο κ. Σπίρτζης τόνισε χαρακτηριστικά, ότι ναι μεν είναι δυσαρεστημένος σε σχέση με τον ΟΑΣΘ, αλλά ξεκαθάρισε κατηγορηματικά, ότι η δυσαρέσκειά του αφορά «στη στάση συγκεκριμένων κύκλων που καθυστερούν την εκκαθάριση στον ΟΑΣΘ -εντός της επόμενης εβδομάδας συζητείται στο ΣτΕ η μία προσφυγή», αλλά και «σε σχέση με αυτά που έχουμε βρει, και που είναι έξω από τη φαντασία και πιστεύω ότι θα τα αναδείξει η διοίκηση του οργανισμού».
Επίσης, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο ίδιος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για «τις διάφορες αθλιότητες που διακινούνται στα ΜΜΕ, σε σχέση με την διοίκηση του ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Σπίρτζης είπε, ότι ο «ΟΑΣΘ, δεν έχει και ποτέ δεν είχε ποτέ 520 λεωφορεία, όπως προβλέπεται από το νόμο, για να εξυπηρετεί τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, το σύστημα της τηλεματικής δεν λειτουργούσε όπως έπρεπε, με αποτέλεσμα να μην δίνει φερέγγυα στοιχεία στους χρήστες» και τόνισε ότι «εντός των επόμενων μηνών το συγκεκριμένο θέμα θα διορθωθεί και θα έχουμε έναν νέο σχεδιασμό και μια άλλη λειτουργία πολλών συστημάτων, με τις δυνάμεις του οργανισμού, έτσι ώστε να υπάρχει αξιοπιστία με τους επιβάτες».
Όπως επισήμανε, «στόχος μας είναι η αναβάθμιση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΘ» και σημείωσε ότι «αυτά τα πράγματα δεν είναι εύκολο να γίνουν, με την κατάσταση, ειδικά, που έχουν να αντιμετωπίσουν οι άνθρωποι που υπηρετούν αυτή τη στιγμή στον ΟΑΣΘ».
Για τη δεινή κατάσταση στον ΟΑΣΘ, ο κ. Σπίρτζης τόνισε, ότι «οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασκούσαν έλεγχο στον οργανισμό, ούτε στα συστήματα που χρησιμοποιούνταν, ούτε στον τρόπο λειτουργίας» λέγοντας, μάλιστα, χαρακτηριστικά, ότι «ούτε τους κωδικούς από τα ηλεκτρονικά του συστήματα δεν είχε (τώρα τα έχει), όπως δεν είχε έναν υπάλληλο εντός του οργανισμού να διαχειρίζεται και να ενημερώνει το κοινό της Θεσσαλονίκης για τα δρομολόγια, παρά τις έξι συμβάσεις συντήρησης που υπήρχαν μόνο για την τηλεματική».
Πάντως, όπως σημείωσε, «όλα τα προαναφερόμενα διορθώνονται, με πολύ μεγάλο κόπο και με ανθρώπους που δεν έχουν πάρει και δεν παίρνουν ούτε ένα ευρώ, σαν τον Στέλιο Παππά και υπηρετούν τον οργανισμό και το όραμα για σύγχρονες αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκης».
Στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα η διοίκηση του ΟΑΣΘ
Στη Βουλή θα μεταβεί εντός της επόμενης εβδομάδας η διοίκηση του ΟΑΣΘ, προκειμένου να αναφερθεί στα ζητήματα του οργανισμού, γιατί «όλο το σκάνδαλο με τον ΟΑΣΘ δεν είναι διαχειριστικό, αλλά και πολιτικό» όπως είπε ο πρόεδρος του κρατικού φορέα, Στέλιος Παππάς. «Δώσαμε όρκο τιμής ότι θα τα ξεκαθαρίσουμε όλα» τόνισε.
Αναφερόμενος στον στόλο του Οργανισμού, ο κ. Παππάς αποκάλυψε ότι «από τον ισολογισμό που συνέταξαν και ολοκλήρωσαν οι ορκωτοί λογιστές, στον αποθεματικό έντοκο λογαριασμό για την ανανέωσή του, θα έπρεπε να υπήρχαν 38-40 εκατ. ευρώ και βρήκαμε μόνο 700 ευρώ. Με το ποσό αυτό μπορούμε να πάρουμε κάποια μικρά αυτοκινητάκια για τα παιδιά, αλλά λεωφορεία δεν μπορούμε να αγοράσουμε όπως γίνεται αντιληπτό».
Επίσης, ο κ. Παππάς γνωστοποίησε ότι στο επόμενο δίμηνο θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης άλλα 50 λεωφορεία, ενώ σημείωσε ότι ήδη, πέντε οχήματα βρίσκονται για συντήρηση στην ΕΛΒΟ.