Θέμα παραίτησης του υπουργού Ναυτιλίας έθεσε ο τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Κουμουτσάκος.
«Ο κ. Κουρουμπλής έχει πολιτική και ηθική ευθύνη να παραιτηθεί» δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm», επιρρίπτοντας ευθύνες στον υπουργό Ναυτιλίας για τη ρύπανση στον Σαρωνικό μετά τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγ. Ζώνη ΙΙ».
«Έχουμε δει τις τελευταίες μέρες μία κυβέρνηση, η οποία από μία δήθεν οικολογική ευαισθησία εμποδίζει πολύ μία επένδυση στις Σκουριές, εμποδίζει μία άλλη επένδυση στο Ελληνικό, αλλά όταν έρχεται η κρίσιμη ώρα καταστρέφει και βυθίζει στην πετρελαιοκηλίδα τον Σαρωνικό. Προσωπικά πιστεύω ότι το ηθικό πλεονέκτημα της κυβέρνησης είχε χαθεί στα βοσκοτόπια της Ιθάκης του κ. Καλογρίτσα, ενώ το δήθεν οικολογικό πλεονέκτημα της κυβέρνησης χάθηκε στον Σαρωνικό, πνίγηκε μέσα στο πετρέλαιο» είπε ο κ. Κουμουτσάκος.
Ο τομεάρχης της ΝΔ παρατήρησε πως «όσο προχωράει ο χρόνος, αποδεικνύεται ότι υπάρχουν και καθυστερήσεις και ολιγωρίες και πολύ σοβαρές παρατυπίες σε αυτή την υπόθεση», εκτιμώντας ότι «θα προσέφερε υπηρεσία και στην κυβέρνηση και στην κοινή γνώμη, που θέλει επιτέλους να βλέπει ότι όταν συμβαίνουν τραγικά γεγονότα η πολιτική ηγεσία, ανεξάρτητα του ποιος είναι στην κυβέρνηση και ανεξαρτήτου κόμματος αντιλαμβάνεται τις ευθύνες -και τις πολιτικές αλλά και τις ηθικές απέναντι στην κοινωνία- να υποβάλλονται παραιτήσεις».
«Είναι μία κουλτούρα, μία αντίληψη για τα δημόσια πράγματα, που έχει λείψει από την Ελλάδα και κυρίως από αυτή την κυβέρνηση και θα πρέπει να την ξαναβρούμε, γιατί μόνο από τέτοιες εμβληματικές πράξεις μπορεί να αποκατασταθεί κάποια στιγμή η διαρρηχθείσα εδώ και χρόνια εμπιστοσύνη μεταξύ πολίτη και πολιτικής, μεταξύ πολίτη και πολιτικών. Χρειάζονται τέτοιες πράξεις και ο κ. Κουρουμπλής είναι υποχρεωμένος ηθικά και πολιτικά να παραιτηθεί».
Σε ό,τι αφορά τη διαχείριση της κατάστασης σημείωσε πως προκύπτουν μία σειρά από ερωτήματα: «Πρώτα απ’ όλα πώς βυθίστηκε ένα πλοίο σε μπουνάτσα μέσα στο λιμάνι. Δεύτερον, ποιος είχε κρίνει τυπικά ότι ήταν αξιόπλοον, όταν φαίνεται ότι πολύ γρήγορα η στεγανότητα του διαρρήχθηκε.
Γιατί άργησε τόσο πολύ να αντιδράσει η Πολιτεία, γιατί στο πρώτο στάδιο του μεγάλου οικολογικού δυστυχήματος είχαμε διαβεβαιώσεις από τον αρμόδιο υπουργό ότι τα πράγματα είναι υπό έλεγχο και ότι σε ένα ποσοστό πάνω από 90%, 95% είχε στεγανοποιηθεί το πλοίο, ενώ δε συνέβη αυτό» είπε εξηγώντας πως οι βουλευτές Β’ Αθηνών και Πειραιά της ΝΔ κατέθεσαν επίκαιρη ερώτηση θέτοντας όλα αυτά τα ζητήματα «τα οποία οφείλει μία αντιπολίτευση που σέβεται τον εαυτό της και βλέπει ποιος είναι ο κοινωνικός αντίκτυπος μίας εξέλιξης να τα καταθέτει χωρίς υπερβολές, χωρίς κραυγές, αλλά με ουσία».