Ακάθεκτοι ο Sykes και η ZX-10R κέρδισαν και το Β’ Σκέλος της Imola, υποσκελίζοντας πλέον τον Guintoli (Aprilia RSV4R Factory) στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών.
Είναι η πρώτη φορά που ο Sykes περνά πρώτος στη βαθμολογία, και η πρώτη φορά για την Kawasaki επίσης, εδώ και 20 χρόνια, και συγκεκριμένα από το 1994 με τον Scott Russel. Με τους 50 βαθμούς της Imola ο Super Tom έχει πλέον 235, έξι περισσότερους από τον Guintoli.
Η άσφαλτος της πίστας έκαιγε, με θερμοκρασία 57ο Κελσίου, προσφέροντας μειωμένη πρόσφυση σε σχέση με το Α’ Σκέλος. Αυτό ελάχιστα επηρέασε την απόδοση του Sykes που ξεκίνησε πρώτος και τερμάτισε στην ίδια θέση, χωρίς να απειληθεί πραγματικά.
Πίσω του τερμάτισαν με αυτήν τη σειρά οι Jonathan Rea και Sylvain Guintoli προσπαθώντας να αναιρέσουν τη ζημιά και τις άσχημες εντυπώσεις που προκάλεσαν οι εγκαταλείψεις τους στο Α’ Σκέλος.
Η Imola «ανήκει» πλέον στον Άγγλο, χαρίζοντάς του ένα δεύτερο σετ νικών, μετά από εκείνο στο Donington Park της πατρίδας του.
Πέντε δευτερόλεπτα πίσω του πέρασε τη γραμμή ο μοναχικός J. Rea που τουλάχιστον έχει την ικανοποίηση ότι επιτέλους τα ηλεκτρονικά της Honda δούλεψαν σε όλον τον αγώνα δίχως προβλήματα. Είναι το 3ο φετινό βάθρο για τον Ιρλανδό.
Για τον Davide Giugliano που έλαμψε στο Α’ Σκέλος, το Σαββατοκύριακο ήταν γλυκόπικρο. Ο αναβάτης της Althea (Aprilia) κυνήγησε από την αρχή τον Sykes, αλλά στον 3ο μόλις γύρο, μπαίνοντας στην Tosa έχασε το μπροστινό της RSV4R και γλίστρυσε στην εγκατάλειψη.
Δύο ακριβώς γύρους μετά το ίδιο συνέβη στον Eugene Laverty (3ος στο Α’ Σκέλος), αυτή τη φορά στην Ravizza 2.
Ο Marco Melandri με την BMW Goldbet ήρθαν 4οι αφού πρόσφεραν την πιο ενδιαφέρουσα φάση της αναμέτρησης, όταν ο συναθλητής του Chaz Davies τον πέρασε στον προτελευταίο γύρο και ο Marco απάντησε στην Variante Alta, στον αμέσως επόμενο, δηλαδή μία στροφή πριν το τέλος.
Ο Davies προσπάθησε να αποκρούσει τη μελετημένη κίνηση του Melandri, αλλά μία έντονη ταλάντωση της BMW τον ανάγκασε να κόψει και να παραδώσει τη θέση του.
Έκτος και αρκετά πιο πίσω ήρθε ο Loris Baz μετά από πολύλεπτη μάχη με τον Leon Camier –κι ακόμη πιο πίσω ο Michel Fabrizio, 8ος. Αμέσως μετά, η κλειστή «αερομαχία» των Jules Cluzel, Leon Haslam και Ayrton Badovini για την 9η θέση κατέληξε στον αναβάτη της Pata Honda. 10ος ο Badovini και 11ος τελικά ο Cluzel. Για τον Haslam είναι η πρώτη φορά που τερματίζει και στα δύο Σκέλη αγώνα, από τον Απρίλιο οπότε έσπασε το πόδι του –στο Assen.
Ακόμη πιο πίσω ο Carlos Checa που κατάφερε να διασωθεί μπροστά από τους Max Neikirchner, Federico Sandi και Noriyuki Haga –ο παλαίμαχος Ιάπωνας παίρνει συνολικά 2 βαθμούς μαζί του στον 8ωρο Αγώνα της Suzuka όπου στις 28 Ιουλίου συμμετέχει παρέα με τους Yukio Kagayama και Kevin Schwantz.
Αποτελέσματα Β’ Σκέλους
1. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R (21 γύροι)
2. Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR +5.032
3. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 +10.201
4. Marco Melandri ITA BMW GoldBet S1000RR HP4 +13.120
5. Chaz Davies GBR BMW GoldBet S1000RR HP4 +13.630
6. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R +23.949
7. Leon Camier GBR Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +25.420
8. Michel Fabrizio ITA Red Devils Roma RSV4 +36.511
9. Leon Haslam GBR Pata Honda CBR1000RR +40.184
10. Ayrton Badovini ITA Alstare Ducati 1199 R +41.100
11. Jules Cluzel FRA Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +42.888
12. Carlos Checa ESP Alstare Ducati 1199 R +52.182
13. Max Neukirchner GER MR Ducati 1199 R +56.352
14. Federico Sandi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R +1′ 15.992
15. Noriyuki Haga JPN Grillini Dentalmatic BMW S1000RR +1′ 25.210
Δεν τερμάτισαν
16. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV4 (4 γύροι)
17. Vittorio Iannuzzo ITA Grillini Dentalmatic BMW S1000RR (2 γύροι)
18. Davide Giugliano ITA Althea Racing RSV4 (2 γύροι)
Ταχύτερος γύρος
Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1m 47.507s
Δεν ξεκίνησε
Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R