Η πιο περιζήτητη «νύφη» για όλο και περισσότερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών τα τελευταία χρόνια είναι χωρίς αμφιβολία η αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Εκεί όπου οι πωλήσεις σε μοντέλα μικρών κυβισμών, έως 250 κ.εκ, αριθμούν όχι σε χιλιάδες αλλά σε μερικά εκατομμύρια κάθε χρόνο. Όλο και περισσότερες εταιρείες σπεύδουν να δημιουργήσουν μοντέλα για αυτή την αγορά αλλά και να δημιουργήσουν εργοστάσια εκεί (ΚΤΜ, Triumph, Harley Davidson κα).
Η Hero motorCorp είναι η μεγαλύτερη σε παραγωγή και πωλήσεις εταιρεία μοτοσυκλετών στον κόσμο και το 2010 χώρισαν τους δρόμους τους με την Honda μετά από πολυετή κοινή πορεία. Έχει μερίδιο 46% στην Ινδία, την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου ενώ οι πωλήσεις της έφτασαν τα 6,1 εκατομμύρια δίκυκλα μόνο για το 2013.
Ο λόγος που η Hero βγαίνει ξανά στο προσκήνιο είναι η διαφαινόμενη επεκτατική της πολιτική προς την αντίθετη κατεύθυνση όμως, προς τις Δυτικές αγορές. Η εξαγορά του 49% της Buell racing ερμηνεύεται ως αγορά τεχνογνωσίας σε μεγάλες μοτοσυκλέτες και αυτή ήταν μόνο η αρχή.
Φέτος η Hero συμπληρώνει 40 χρόνια ζωής και το γιορτάζει ρίχνοντας μία βόμβα μεγατόνων «παγκόσμιας» εμβέλειας. Μέσα από ένα ευφάνταστο video που βγήκε στην Ταϊλάνδη, για πρώτη φορά στα χρονικά μια εταιρεία μοτοσυκλετών ανακοινώνει παροχή εγγύησης 5 χρόνων για όλα τα μοντέλα της.
Με έναρξη της παροχής την 1η Μαρτίου 2014, όλα τα scooter και μοτοσυκλέτες της Hero MotoCorp, έχουν εγγύηση με όριο τα 5 χρόνια ή (αν έρθουν νωρίτερα) τα 70.000 χιλιόμετρα για τις μοτοσυκλέτες και τα 50.000 χιλιόμετρα για τα scooter της.
Στο video γίνονται σχετικοί συνειρμοί με μια αθλήτρια της γυμναστικής που δεν τα κατάφερνε πολύ καλά αλλά με προπόνηση και προσπάθεια ωρίμασε και πλέον πήρε μέρος στο «παγκόσμιο πρωτάθλημα».
Η σημειολογία συνεχίζεται με ένα base jump – άλμα στο κενό με αλεξίπτωτο, που πιθανά να συμβολίζει την απόφαση της Hero να ανοίξει τα φτερά της και εκτός Ινδίας…
Όλα αυτά συμβαίνουν με φόντο τα 17 σημερινά μοντέλα της εταιρείας: Karizma R, ZMR, Xtreme, Pleasure, Splendor Pro, Splendor iSmart, HF Deluxe ECO, Hero Motocorp SuperSplendor, Passion Pro και Xpro, Glamour και Glamour FI, κάποια από αυτά σε περισσότερους κυβισμούς, 100, 125, 150 και 225 κ.εκ.
Παρά τους μικρούς κυβισμούς, μερικά είναι εφοδιασμένα με Immobilizer, συνδυασμένο σύστημα φρένων (Integrated Braking System – IBS) αλλά και με σύστημα «Idle Stop and Start» για μέγιστη οικονομία καυσίμου.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φαντασία να συμπεράνει κανείς ότι θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για εξελίξεις στον τομέα των εγγυήσεων και από τους άλλους κατασκευαστές.
Ένα καυτό αυγό που κανείς δεν το θέλει στα χέρια του, καθώς το θέμα των 5 ετών εγγύησης στις μοτοσυκλέτες έχει τεθεί εδώ και χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τελεί υπό καθεστώς αναβολών. Τελικά μπορεί να μην προκύψει νομοθετικά αλλά να υιοθετηθεί ως «αναγκαστική» παροχή λόγω ανταγωνισμού…
Δείτε το «λυρικό» cult video και προσπαθήστε να διακρίνετε τον γίγαντα των κατασκευαστών μοτοσυκλετών πίσω από την εικόνα.