Είναι γεγονός πως ιστορικά μηχανάκια πρέπει να έχεις πολύ θάρρος και τόλμη για να «πειράξεις», στα όρια του θράσους.
Κι όμως αυτό έκανε η HardNine Choppers με μια Harley XLCR!
Λεγόμενη και «Excelsior» στην εποχή της, το 1977 δηλαδή, ήταν μια cafe racer με τη σχεδιαστική σφραγίδα του Willie Davidson που ήταν γρηγορότερη από οτιδήποτε άλλο είχε φύγει ως τότε από το εργοστάσιο του Μιλγουόκι.
Και με μόλις 3.200 κομμάτια να έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής, είναι σήμερα το υγρό όνειρο των συλλεκτών. Το να βάλεις λοιπόν χέρι σε μια Harley XLCR είναι το λιγότερο βλασφημία, εκτός κι αν ξέρεις καλά τι κάνεις. Και η HardNine ήξερε προφανώς.
Το ελβετικό custom γκαράζ δεν σεβάστηκε ούτε καν τον κινητήρα των 997 κυβικών της XLCR, αναβαθμίζοντάς τον στα 1.340 κυβικά με γερές δόσεις «πειράγματος». Όλα είναι καινούρια ή ανακατασκευασμένα σε επίπεδο μηχανικών μερών, αν και αισθητικά ξεχωρίζει το σύστημα εξάτμισης από νικέλιο.
Οι μηχανικές βελτιώσεις της H9 Godzilla XLCR περιλαμβάνουν ακόμα πιρούνι Showa και εξαρτήματα από την Ohlins και την Bitubo ως και δισκόπλακες από την Beringer.
Αυτό που σε αφήνει ωστόσο με το στόμα ανοιχτό και δικαιώνει την «αυθάδεια» του γκαράζ της Βέρνης είναι το bodywork, όλο καμωμένο στο χέρι. Και όλο να ξεχειλίζει στιλ και κομψότητα…