Οι περισσότερες σημερινές συμβατικές superbike παραγωγής των 1000 κ.εκ. με ελάχιστες τροποποιήσεις μπορούν εύκολα να ξεπεράσουν τα 300 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας. Από τα 200 μίλια (320 χιλιόμετρα) και πάνω είναι που τα πράγματα αρχίζουν να ζορίζουν. Πλησιάζοντας τα 300 μίλια (480 χ.α.ω.), όπως είδαμε πρόσφατα με την προσπάθεια του Bill Warner, αν κάτι πάει στραβά σε αυτές τις ταχύτητες ούτε η τύχη είναι αρκετή να αποφύγει κανείς το μοιραίο. Με αυτά τα δεδομένα, γίνεται προφανές ότι το εγχείρημα της Triumph και του Jason DiSalvo’s να ξεπεράσουν τα 400 μίλια/ώρα δεν είναι παιχνίδι, αλλά μια πολύ σοβαρή προσπάθεια. Στα αλίπεδα της Utah όπου και τα περίφημα Bonneville Salt Flats έχει προγραμματιστεί να γίνει η προσπάθεια για το νέο αυτό ρεκόρ. Ο DiSalvo θα οδηγήσει το μοναδικό αυτό δίτροχο χειροποίητο όχημα για την κατασκευή του οποίου συνεργάστηκαν μια σειρά από ειδήμονες.
Ρουκέτα σε δύο τροχούς από την Triumph
Με στόχο το όριο των 640 χλμ/ώρα και το ρεκόρ ταχύτητας
