Η Honda Motor Co. πρόκειται το Μάιο να παρουσιάσει ένα πολύ φτηνό καθημερινό «μοτοσικλετάκι» της αγοράς στην Ινδία, με τιμή 43.150 ρουπίες, ή 650 ευρώ κατά προσέγγιση.
Το μοντέλο ονομάζεται Dream Neo και θα φορά κινητήρα 110 κυβικών, μονοκύλινδρο, τετράχρονο και αερόψυκτο. Θα παίξει κεντρικό ρόλο στην προσπάθεια του γιγάντιου κατασκευαστή να επιστρέψει στην πρώτη θέση της τοπικής αγοράς, την οποία κατέχει ο πρώην συνεταίρος της στην Ινδία, η πολυπλόκαμη ινδική Hero Moto Corp.
Κατά το οικονομικό έτος 2012, η αγορά της Ινδίας απορρόφησε 13,79 εκατομμύρια δίτροχα, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως της δεύτερης μεγαλύτερης του κόσμου, μετά εκείνην της Κίνας.
Τα μισά περίπου από τα δίκυκλα αυτά φορούν κινητήρες 100-110 κυβικών με τιμή γύρω στις 40.000 ρουπίες, ή 600 ευρώ. Κατά κανόνα τα προϊόντα της Honda στην Ινδία θεωρούνται υψηλής ποιότητας, έχοντας όμως και σχετικά πιο τσουχτερή τιμή.
Η 23χρονη συνεργασία της Honda με τη Hero ήταν πολύ επιτυχημένη, επιτρέποντάς τους να δεσπόζουν στις πωλήσεις.
Όμως μετά το 2011 η Honda μόνη της δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 4η θέση. Έναν χρόνο αργότερα ωστόσο, έχοντας ξυπνήσει ο γίγαντας, ανέβηκε στη 2η με μερίδιο αγοράς 18,9%. Συγκριτικά η Hero κατέχει το το 42,9%.
«Θέλουμε να καταλάβουμε την πρώτη θέση μέσα σε τρία με τέσσερα χρόνια», δήλωσε στέλεχος της Honda. Ανάμεσα στα όπλα της είναι και το σχεδιαζόμενο πρώτο της δίκυκλο με κινητήρα ντίζελ.
Οι κινητήρες ντίζελ είναι προσφιλέστατοι στην Ινδία, επειδή η κυβέρνηση πριμοδοτεί την τιμή του καυσίμου, κρατώντας τη χαμηλά. Μέχρι τώρα η Honda δεν διέθετε στην γκάμα της μοντέλο ντίζελ.