Οροφή, καλοριφέρ, μίνι ψυγείο… μιλάμε για ένα αυτοκίνητο «λουξ», όχι για μοτοσυκλέτα.
Βέβαια λείπει το δεύτερο σετ τροχών, αλλά ο τύπος είναι τόσο αδίστακτος ή έχει τέτοια απωθημένα που δεν αποκλείεται να το κάνει.
Πιστεύαμε ότι η μοτοσυκλέτα που πλησιάζει περισσότερο σε αυτοκίνητο ήταν η Gold Wing. Μέχρι που ήρθε η διάψευση από τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ. Του πήρε ένα χρόνο η μετατροπή, όχι τόσο η αρχική όσο η «τελειοποίηση». Κι ακόμη δεν έχει τελειώσει.
Με την εγκατάσταση οροφής οι στρόβιλοι που δημιουργούντο στο πίσω μέρος, στην πλάτη του συνεπιβάτη ήταν ανυπόφοροι, οπότε χρειάστηκε η τοποθέτηση τζαμιού και στο πίσω μέρος. Τότε όμως δεν άνοιγε ο αποθηκευτικός χώρος του ενσωματωμένου στη μοτοσυκλέτα top case. Άρα το τζάμι έπρεπε να γίνει ανοιγόμενο.
Η είσοδος και έξοδος του συνεπιβάτη, της ευτραφούς συμβίας στην προκειμένη περίπτωση, δεν ήταν ό,τι πιο απλό. Έπρεπε να προηγηθεί του οδηγού στο ανέβασμα, δημιουργώντας την ανάγκη ενίσχυσης του πλαϊνού σταντ.
Πάντως ο ευτυχής ιδιοκτήτης την χαίρεται κι απολαμβάνει τις βόλτες του κι αυτό έχει περισσότερη σημασία από το ότι ο υπόλοιπος κόσμος θα προτιμούσε μια κανονική Honda Gold Wing για αυτή τη δουλειά…