Από το 2012 και έπειτα η KTM αποτελεί τον μεγαλύτερο ευρωπαίο κατασκευαστή μοτοσυκλετών με τις πωλήσεις της το 2017 να φτάνουν τις 239.000 μονάδες.
Τα όνειρα των ανθρώπων που κρατούν τα ηνία της εταιρείας ωστόσο είναι πολύ μεγαλύτερα.
Ο άνθρωπος που ανέλαβε την χρεοκοπημένη KTM πίσω στο μακρινό 1992 και έκτοτε την καθιέρωσε στην ελίτ της παγκόσμιας βιομηχανίας, Stefan Pierer φιλοδοξεί να κάνει την εταιρεία μέχρι το 2020 τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή παγκοσμίως πίσω από τις Honda και Yamaha.
Και γιατί να μην τα καταφέρει; Το 1992 πήρε στα χέρια του μια πτωχευμένη εταιρεία με 150 υπαλλήλους και 6.000 πωλήσεις το χρόνο, την αναγέννησε και την οδήγησε στην κορυφή. Σήμερα η KTM έχει φτάσει στο σημείο να απασχολεί 5.000 ανθρώπους, να πουλά εκατοντάδες χιλιάδες μοτοσυκλέτες σε ετήσια βάση και να έχει προσθέσει στη φαρέτρα της την Husqvarna καθώς και την εταιρεία αναρτήσεων WP. Αν μη τι άλλο ο 62χρονος επιχειρηματίας έχει δείξει ότι είναι άνθρωπος με όραμα, που πετυχαίνει τους στόχους που θέτει.
Κι απ’ ότι φαίνεται ο νέος μεγάλος στόχος της KTM και της Bajaj Auto που κατέχει το 47.99% της αυστριακής εταιρείας, είναι η Ducati!
«Έχω μια συναισθηματική σχέση με τη Ducati. To μοναδικό brand που θα μας ταίριαζε είναι η Ducati. Ξεχάστε οποιοδήποτε άλλο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Stefan Pierer στη συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό περιοδικό Speedweek. «Η Ducati είναι η Ferrari της μοτοσυκλέτας. Φυσικά, η κατοχή μιας τέτοιας μάρκας στην ομάδα μας θα ήταν ενδιαφέρουσα», πρόσθεσε.
Από τον Ιούλιο του 2012 η μπολονέζικη φίρμα ανήκει στην Audi AG μέσω της Lamborghini, η οποία την απέκτησε αντί 1,12 εκατομμυρίων δολαρίων. Μετά την τεράστια οικονομική ζημιά που υπέστη το VW Group λόγω του σκανδάλου «dieselgate», η Ducati βρίσκεται προς πώληση και μάλιστα πρόσφατα είχε επιχειρήσει να την εντάξει στο δυναμικό της η Harley Davidson…