H Norton έχει εντάξει στο δυναμικό της τον John McGuinness για να υπερασπιστεί τη δόξα και την τιμή της στο θρυλικό Isle of Man TT. Μπορεί φέτος να απουσίασε από τον αγώνα λόγω τραυματισμού, όμως το 2019 ετοιμάζεται να επιστρέψει δριμύτερος. Ο 46χρονος, 23 φορές νικητής του αγώνα, θα λάβει μέρος στην κατηγορία Lightweight, όπως έγινε γνωστό πριν από λίγα 24ωρα, οδηγώντας την ολοκαίνουργια Norton Superlight.
«Για να είμαι ειλικρινής έχω εντυπωσιαστεί με τη μοτοσυκλέτα. Αυτή η μοτοσυκλέτα ξεκίνησε από λευκό χαρτί και τώρα που τη βλέπω μπροστά μου είναι κάτι φανταστικό», σχολίασε ο 46χρονος αναβάτης.
Η Norton Superlight παρουσιάστηκε στο Motorcycle Live, τη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλετών της Μεγάλης Βρετανίας που διεξήχθη από 17 έως 25 Νοεμβρίου στο Μπέρμιγχαμ.
Πρόκειται για μια supersport μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού, εφοδιασμένη με κορυφαίες τεχνολογίες και πανάκριβα καλούδια. Γι’ αυτό άλλωστε και η τιμή της ξεπερνά τα 20.000 ευρώ.
Ο κινητήρας της είναι δικύλινδρος σε σειρά 650 κ. εκ. και προέρχεται από τον V4 της RR των 1.200 κ.εκ. Στην ουσία είναι ο μισός V4 της βρετανικής superbike. Έχει ίδιες κεφαλές, ίδια συμπίεση, αλλά ελαφρώς μεγαλύτερη διαδρομή, με στροφαλοφόρο άξονα 270 μοιρών. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η απόδοσή του ανέρχεται στους 105 ίππους @ 12.500 σ.α.λ, με τη ροπή να φτάνει τα 75 Nm. Η ιπποδύναμη μπορεί να αυξηθεί κατά 6 ίππους και το συνολικό βάρος να μειωθεί κατά 6 κιλά με την τοποθέτηση της αγωνιστικής εξάτμισης τιτανίου.
Αισθητικά η νέα Norton θυμίζει την supersport «ναυαρχίδα» της εταιρείας. Το φέρινγκ και οι τροχοί είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, όπως και το -ενισχυμένο με κέβλαρ- ρεζερβουάρ των 18 λίτρων, βοηθώντας σημαντικά στη διατήρηση του βάρους σε πολύ χαμηλά επίπεδα (158 κιλά στεγνή).
Το πλαίσιο αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο του. Το δε ψαλίδι είναι μονόμπρατσο, κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Τα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας είναι από τα καλύτερα που μπορεί κανείς να βρει εκεί έξω. Από τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins (αντεστραμμένο πιρούνι NIX 30 και αμορτισέρ TTX GP), μέχρι τα φρένα-άγκυρες της Brembo που συνδυάζονται με ABS. Το πακέτο των ηλεκτρονικών περιλαμβάνει: γκάζι ride by wire, quickshifter, traction control, launc control, wheelie control, IMU έξι αξόνων, τρία προγράμματα οδήγησης (Road, Sport, Pro-race), έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών υψηλής ευκρίνειας, φώτα LED, εκκίνηση χωρίς κλειδί.
Με τέτοια… προίκα μοιραία η τιμή της Norton Superlight εκτοξεύεται στα ύψη φθάνοντας τις 19.950 λίρες ήτοι 22.400 ευρώ (ισοτιμία 29/11).