Πάνε κάμποσοι μήνες από τότε που η νεοφυής καλιφορνέζικη Alta Motors έφερε στον κόσμο το πρώτο της μοντέλο, την ηλεκτρική Redshift. Αρνούμενοι να κάτσουν ήσυχοι, οι άνθρωποί της τώρα δημοσιοποιούν το επόμενο σχέδιό τους βασισμένο στην πλατφόρμα της Redshift: μια ηλεκτρική Street Tracker, δηλαδή μια flat tracker μεταποιημένη, ώστε να κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο. Έξι χρόνια πήρε στην Alta Motors να στήσει τη γραμμή παραγωγής, να οργανώσει ένα στοιχειώδες δίκτυο πωλήσεων και να εξελίξει το πρώτο της μοντέλο που βγήκε στην αγορά στα μέσα του 2016. Η Redshift (για τη συμμετοχή και νίκη της οποίας στο Red Bull Straight Rythm έχουμε ήδη γράψει) είναι μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που διατίθεται σε δύο εκδόσεις: τη Motocross (ΜΧ) και τη Supermoto (SM) η οποία μάλιστα είναι πιστοποιημένη για κυκλοφορία στον δρόμο. Η Alta Motors κατασκευάζει τον κινητήρα, το πλαίσιο, την κασετίνα της μπαταρίας, καθώς κι όλα τα ηλεκτρονικά μέρη για τη διαχείριση του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 40 ίππους και 16,7χλγμ. ροπής. Τα περιφερειακά όπως οι αναρτήσεις και τα φρένα προέρχονται από τους κορυφαίους κατασκευαστές WP και Brembo. H Redshift έκανε έναν μικρό πάταγο όταν παρουσιάστηκε, καθώς τον Σεπτέμβριο του 2016 κέρδισε σε αγώνα enduro εθνικού επιπέδου (στις ΗΠΑ) και μετά πάλι με τον Josh Hill σε μια κατηγορία του διαγωνισμού Red Bull Straight Rhythm. Η παρουσίαση του Σχεδίου Street Tracker θα γίνει στα πλαίσια του One Moto Show στο Πόρτλαντ των ΗΠΑ, από 10-12 Φεβρουαρίου. Οι ελάχιστες πληροφορίες θέλουν την Street Tracker να χρησιμοποιεί το πλαίσιο και τον κινητήρα της Redshift. Δεν υπάρχουν σχέδια για την άμεση παραγωγή της, όμως ο τρόπος που η εταιρεία απαντά σε σχετικά σχόλια μέσω της σελίδας της στο Facebook δείχνει ότι το σκέφτονται. Δηλαδή μια «θερμή» υποδοχή από το ιδιαίτερο κοινό της έκθεσης (Χίπστερς…) ίσως αρκεί για να μεταπηδήσει η Street Tracker από την κατηγορία Concept στην κατηγορία Production Bike, αποτελώντας το τρίτο μοντέλο της τολμηρής εταιρείας. Το 2017 σύμφωνα με το πλάνο της Alta Motors είναι η χρονιά ανάπτυξης του δικτύου της στις μεγαλύτερες πόλεις των ΗΠΑ, αλλά και δημιουργίας των πρώτων διεθνών συνεργασιών. Μία πανάλαφρη (η νόμιμη SM ζυγίζει 123 κιλά), αλλά «χειροδύναμη» ηλεκτρική commuter με την κατάλληλη -βλ. μοδάτη- εμφάνιση και προώθηση σαν την Street Tracker, μπορεί σίγουρα να βρει τη θέση της δίπλα στους σημερινούς χίπστερ μοτοσυκλετιστές που ακολουθούν έναν οικολογικά προσανατολισμένο τρόπο ζωής στις μεγαλουπόλεις του κόσμου. Θανάσης Χούντρας