Μετά την Kawasaki και η Suzuki φαίνεται πως έχει βλέψεις για την εφαρμογή turbo σε μοτοσικλέτα παραγωγής (όσο παραγωγής θεωρείται το H2) ακολουθώντας βέβαια ένα πιο «ήπιο» δρόμο. H Suzuki είχε παρουσιάσει πριν από τρία χρόνια το «Recurcion» concept, μια μοτοσικλέτα που βασιζόταν στην ιδέα «μικρός κυβισμός – μεγάλη απόδοση» με την βοήθεια της υπερτροφοδότησης. Συγκεκριμένα το Recurcion έφερε έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 588 κ.εκ., ο οποίος σύμφωνα με την Suzuki θα μπορούσε να αποδώσει 100 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 10,2 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Το concept προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, ωστόσο οι άνθρωποι της Suzuki αντί να ξεδιαλύνουν την κατάσταση σχετικά με την πρόσθεση παραγωγής του ή όχι, φρόντισαν να μας μπερδέψουν ακόμα περισσότερο. Στο πρόσφατο Tokyo Motor Show, δήλωσαν ξεκάθαρα ότι το Recursion είναι επισήμως «no go», ωστόσο παρουσίασαν παράλληλα έναν νέο, δικύλινδρο κινητήρα, επίσης με υπερτοφοδότηση. Στις σχετικές ερωτήσεις για το τι και πως του νέου αυτού κινητήρα, δεν δόθηκε καμία απολύτως απάντηση, αφού ως γνωστών πιο εύκολα μπορεί να σου μιλάει γυψοσανίδα, παρά Ιάπωνας ο οποίος κρατά μυστικό. Ευτυχώς που οι υπόλοιποι λαοί είναι πιο «μαρτυριάρηδες» και κάποιες πληροφορίες ήρθαν δια στόματος του υπεύθυνου marketing της Suzuki στην Μεγάλη Βρετανία, Rob Cooper: Βασιζόμενη στο ενδιαφέρον που προκάλεσε το concept Recurcion, η Suzuki αποφάσισε να προχωρήσει στην παραγωγή μια υπερτροφοδοτούμενης μοτοσικλέτας εξελίσσοντας περεταίρω τον κινητήρα. Ο κινητήρας του Recurcion είχε έναν εκκεντροφόρο στην κεφαλή και δυο βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ ο νέος κινητήρας θα έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η εταιρεία προτίθεται να χρησιμοποιήσει τον συγκεκριμένο κινητήρα σε μια μοτοσικλέτα παραγωγής στο άμεσο μέλλον, ωστόσο δεν έχει αποφασιστεί ακόμα λεπτομερώς η κατηγορία στην οποία θα ανήκει. Όπως και να έχει, αυτό που κρατάμε είναι το ότι η Suzuki θέλει να παρουσιάσει μια μοτοσικλέτα με turbo και αυτό επιβεβαιώνεται και από το σχέδιο που κατέθεσε πρόσφατα προς κατοχύρωση. Στο σχέδιο αυτό, διακρίνονται δύο αεραγωγοί να διέρχονται εσωτερικά του fairing μιας μοτοσικλέτας και να καταλήγουν ψηλά, στην κεφαλή του κινητήρα, ο οποίος είναι δικύλινδρος. Αν παρατηρήσει κανείς τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που παρουσίασε η Suzuki στο Tokyo Motor Show, τότε θα διαπιστώσει ότι το σχεδιάγραμμα αυτών των αεραγωγών, «κουμπώνει» απόλυτα με την θέση του intercooler στο μηχανικό σύνολο. Οπότε, όπως εύλογα προκύπτει, η Suzuki έχει ξεκινήσει ήδη τις διεργασίες για τη δημιουργία της περιβόητης υπερτροφοδουτούμενης μοτοσικλέτας, της οποίας ο κυβισμός και η ισχύς, θα είναι πολύ κοντά στις τιμές που είχαν ανακοινωθεί για το Recurcion concept. Πηγή: mototriti.gr