Με τις «Άγριες Μέλισσες» να απουσιάζουν, η μάχη της τηλεθέασης το βράδυ της Παρασκευής απέκτησε νέο ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Bacherlor κέρδισε στη σύγκρουση των reality, καθώς είχε μέσο όρο 17,8% στο δυναμικό κοινό, που το έφερε στην πρώτη θέση, και 16,1% στο γενικό σύνολο.
Αντίθετα, το Big Brother βρέθηκε πιο χαμηλά, με 13,8% στο δυναμικό κοινό και 13,2% στο γενικό σύνολο.
Πάντως, σημαντική ήταν η παρουσία της εκπομπής «Φως στο Τούνελ», καθώς στο γενικό σύνολο βρέθηκε στην κορυφή με με 18,6%, ενώ στο δυναμικό βρέθηκε ήταν δεύτερη με 14,8%.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
The Bachelor – 17,8%
Φως στο Τούνελ – 14,8%
Big Brother – 13,8%
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 13,3%
Το Καφέ της Χαράς – 12,3%
Ήλιος – 11,8%
Χιούστον το λύσαμε – 11,6%
Έλα στη θέση μου – 11,1%
Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 8,8%
Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,2%
Προσωπικά – 3,1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Φως στο Τούνελ – 18,6%
Ήλιος – 16,3%
The Bachelor – 16,1%
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 15,7%
Το Καφέ της Χαράς – 15,1%
Big Brother – 13,2%
Έλα στη θέση μου – 12%
Χιούστον το λύσαμε – 10,6%
Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 10%
Τα καλύτερά μας χρόνια – 9,8%
Προσωπικά – 3%
* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.