Αποσύρεται η φράση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» από τη διαφήμιση των Jumbo με την Άντζελα Δημητρίου, γεγονός που φαίνεται ότι προκαλεί αντιδράσεις. Έξαλλη είναι η Άντζελα Δημητρίου μετά το «τσεκούρι» του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας στον πολυσυζητημένο επίλογο «χτύπα σαν άντρας» στο πασχαλινό τηλεοπτικό σποτ γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών, ενώ διαφωνεί και η Μαρία Ρεπούση. Η πρώην βουλευτής και καθηγήτρια Ιστορίας στο ΑΠΘ ανέφερε στο twitter: «Διαφωνώ με τη λογοκρισία της επίμαχης διαφήμισης αν και συμμερίζομαι την αγανάκτηση για το σεξιστικό της περιεχόμενο».
Διαφωνώ με τη λογοκρισία της επίμαχης διαφήμισης αν και συμμερίζομαι την αγανάκτηση για το σεξιστικό της περιεχόμενο.
— Maria Repousi (@MariaRepousi) April 21, 2016
Αν θέλει η κυβ. να παρέμβει θεσμικά να κυρώσει τη Σύμβαση της Κων/ης για τη βία κατά των γυναικών αντί να λογοκρίνει σεξιστικές διαφημίσεις
— Maria Repousi (@MariaRepousi) April 21, 2016
Σε συνέχεια της πρόσφατης τηλεοπτικής διαφήμισης γνωστής εταιρείας παιχνιδιών με το σύνθημα «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας», η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων δημοσιοποίησε δελτίου τύπου, επισημαίνοντας την κρισιμότητα του μηνύματος αναφορικά με την ενίσχυση της βίας κατά των γυναικών και ζητώντας την απόσυρση της συγκεκριμένης φράσης από τη διαφήμιση. Η αφαίρεση του μηνύματος δεν πραγματοποιήθηκε και η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων θεωρώντας το παραπάνω σύνθημα σεξιστικό και επικίνδυνο, στο βαθμό που παρουσιάζει εγκληματικές συμπεριφορές ως «κανονικότητα» ή «επικοινωνία», προχώρησε σε αίτηση ελέγχου στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ).