Ο Σταμάτης Γαρδέλης πήρε την θαρραλέα απόφαση να νοσηλευτεί με δική του πρωτοβουλία σε ψυχιατρική κλινική, ύστερα από σοβαρά θέματα ψυχικής υγείας που αντιμετώπιζε, τα οποία επιδείνωσαν τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε και ο κίνδυνος να χάσει το σπίτι του στο Πόρτο Γερμενό. «Ζω μια προσωπική ιστορία. Έχω θέματα με κάποιες υπηρεσίες, έχω πρόστιμα, έχω ιστορίες, έχω κατεδαφίσεις. Έχω μπει καιρό σε δικαστικό αγώνα με την πολιτεία, η οποία με αντιμετωπίζει σαν παράνομο, σαν παραβάτη, σαν να έχω κλέψει, σαν να έχω φερθεί άσχημα, με δόλο ξέρω ‘γω, σαν να είμαι ένας παράνομος άνθρωπος» είχε μάλιστα δηλώσει μεταξύ άλλων στην «Super Κατερίνα» λίγες ημέρες πριν την εισαγωγή του στο Δαφνί.
Η Καίτη Φίνου, η οποία έχει συνεργαστεί στενά με ηθοποιό τη δεκαετία του ’80, ξέσπασε δύο φορές μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram το μεσημέρι της Τρίτης (21/11), αφήνοντας ξεκάθαρα υπονοούμενα για το «σύστημα» αλλά και τα μέσα που χρησιμοποιούν ορισμένοι συνάδελφοί της.
«Μπράβο Σταμάτη. Και το λέω γιατί είχες την “μαγκιά” να κλείσεις τ’ αυτιά σε όσα λέγονται περί ψυχιάτρων, τρελοκομείων και να πας μόνος σου να νοσηλευτείς για να προστατέψεις την ψυχική σου υγεία. Σε περιμένουμε να επιστρέψεις… Υπάρχουν πολλοί εδώ έξω που σε περιμένουν με πολλή αγάπη!», έγραψε αρχικά στο πρώτο της story η Καίτη Φίνου.
Λίγες ώρες μετά η ηθοποιός επανήλθε με νέα ιστορία, όπου δημοσίευσε μία φωτογραφία από τη δεκαετία του ’80 στην οποία ποζάρουν η ίδια, ο Σταμάτης Γαρδέλης, ο Στάθης Ψάλτης και η Ρένα Παγκράτη.
«Τι να πω για την φωτό… Οι δύο έχουν φύγει απ’ την ζωή και τους άλλους δύο που αγωνίζονται χρόνια για μια θέση στο… σύστημα, δυστυχώς απορρίπτονται με μόνη δικαιολογία τη βιντεοκασέτα… γιατί αν πουν για ταλέντο.. οι μισοί που έχουν τα μέσα είναι ατάλαντοι… πρώτη φορά μιλάω έτσι γιατί και ο Στάθης και η Ρένα έφυγαν με πόνο από την απόρριψη», έγραψε χαρακτηριστικά η Καίτη Φίνου, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα.
Να σημειώσουμε εδώ πως η Καίτη Φίνου έχει πρωταγωνιστήσει σε βιντεοκασέτες μαζί με τον Στάθη Ψάλτη και τον Σταμάτη Γαρδέλη τη δεκαετία του ’80, για τις οποίες έχουν κατά καιρούς «κακοχαρακτηριστεί».