Το ανανεωμένο λογότυπο της Pfizer παρουσίασε στον λογαριασμό του, στο Twitter, ο CEO της φαρμακευτικής εταιρείας, Άλμπερτ Μπουρλά.
«Μετά από περισσότερα από 170 χρόνια πρόληψης και θεραπείας ασθενειών, η Pfizer μπήκε σε μια νέα εποχή – μια εποχή που εστιάζουμε εξαιρετικά στην επιστήμη μας και την αξία που προσφέρουμε στους ασθενείς» ανέφερε αρχικά ο κ. Μπουρλά και πρόσθεσε:
After more than 170 years of preventing and curing disease, @Pfizer has arrived at a new era – a time of extraordinary focus on our science and the value it brings to patients. pic.twitter.com/raQBJA5qph
— AlbertBourla (@AlbertBourla) January 5, 2021
«Στο επιτυχημένο μας λογότυπο, κωδικοποιούμε το DNA της εταιρείας – την ιστορία και το μέλλον της. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Pfizer είναι μια ψηφιακή έκφραση της δέσμευσής μας για τη μετασχηματιστική δύναμη της επιστήμης. Είναι μια δυναμική αντανάκλαση του σκοπού μας. Η νέα ταυτότητα της εταιρείας μας, ερμηνεύει τον έλικα του DNA – του κώδικα και τη μηχανής της ανθρώπινης προοπτικής. Είναι ένα σαφές μήνυμα ότι η νέα Pfizer πρόκειται να τολμήσει πιο θαρραλέα, να ερευνήσει πιο βαθιά και να υποστηρίξει πιο παθιασμένα για να κάνει πραγματικότητα αυτό που κάποτε ήταν αδιανόητο».
Encoded within a successful emblem is a company’s DNA – its history, its future. @Pfizer’s new corporate brand identity is a digital-first expression of our commitment to the transformative power of science. It’s a dynamic reflection of our purpose. pic.twitter.com/vNqCgWus4w
— AlbertBourla (@AlbertBourla) January 5, 2021