Σε επανασχεδιασμό της στρατηγικής, σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς, προχωρά το 2014 η Danone μειώνοντας τις τιμές στο στραγγιστό, στο αγελαδινό και στα φρούτα του Activia, ενώ εμπλουτίζει με νέο κωδικό τη σειρά των παιδικών προϊόντων γιαουρτιού Danone Disney.
Αναγνωρίζοντας πλήρως τις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας, η Danone προχώρησε σε μείωση της τιμής του Activia, που φτάνει έως και 0,35 ευρώ στο ράφι, προκειμένου οι καταναλωτές να απολαμβάνουν τα ποιοτικά του οφέλη πιο οικονομικά.
Η νέα καμπάνια της σειράς Activia, που βρίσκεται ήδη στον «αέρα», επικοινωνεί τις νέες μειωμένες τιμές της γκάμας των προϊόντων που συγκεκριμένα αφορούν μειώσεις κατά 0,35 ευρώ ανά τριπλέτα συσκευασίας Αγελάδος, κατά 0,25 ευρώ στο Στραγγιστό, και 0,20 ευρώ στις συσκευασίες με γεύσεις φρούτων των 200γρ.
Παράλληλα, οι νέες και μοντέρνες συσκευασίες του Activia, απεικονίζουν τις αξίες της Danone για ποιότητα και φρεσκάδα, ενώ διευκολύνουν τον καταναλωτή στον ταχύτερο εντοπισμό πληροφοριών για τη γεύση του κάθε κωδικού.
Βασικός «πρωταγωνιστής» της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας για τα οφέλη του Activia είναι ο δημοσιογράφος υγείας Μιχάλης Κεφαλογιάννης, επισημαίνοντας την αξία του πεπτικού συστήματος στην ευημερία του ανθρώπινου οργανισμού, τόσο στον ανδρικό όσο και στον γυναικείο πληθυσμό. Παγκόσμιες έρευνες καταδεικνύουν ότι το 95% της ορμόνης σεροτονίνης, της «ορμόνης της χαράς»η οποία μας κάνει να αισθανόμαστε ευδιάθετοι, παράγεται στο πεπτικό μας σύστημα. Σύμφωνα με τη διεθνή εκστρατεία ενημέρωσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Γαστρεντερολογίας (WGO) με υποστήριξη της Danone, η υγεία του πεπτικού είναι σημαντική για την συνολική ευεξία και ποιότητα ζωής του ανθρώπου (www.loveyourtummy.gr). Η επικοινωνία στην Ελλάδα γίνεται με την υποστήριξη του Ελληνικού Ιδρύματος Γαστρεντερολογίας & Διατροφής και τη Danone.
«Στόχος της στρατηγικής μας για το 2014 είναι να υποστηρίξουμε δυναμικά το Activia με μείωση τιμής, που αποτελεί και τη ναυαρχίδα της Danone, ενώ σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την ένταση των προσφορών και σε άλλες μάρκες της εταιρείας, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της αγοράς» όπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, Χάρης Φεύγας, υπογραμμίζοντας πως «Ταυτόχρονα, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, θα υποστηρίξουμε την περαιτέρω ενδυνάμωση των προϊόντων μας, με έμφαση τη νέα μάρκα “Το Γαλακτοπωλείο”, το παιδικό “Danone Disney”».
Ήδη, τις προηγούμενες ημέρες έγινε το λανσάρισμα ενός νέου κωδικού στην παιδική σειρά «Danone Disney», εμπλουτίζοντας την προϊοντική γκάμα των μικρών φίλων της Danone. Πρόκειται για ένα νέο κωδικό, με πρωταγωνίστρια τη νέα ηρωίδα Frozen της Disney που εμπλουτίζει την κατηγορία των παιδικών γαλακτοκομικών, στην ίδια πάντα χαμηλή τιμή (κάτω του 1 ευρώ) με άριστη ποιότητα.
Με τη μοναδική συνδυαστική γεύση φράουλας – μπανάνας, (106 γρ.), συνοδευόμενο από τραγανά σοκολατένια μπαλάκια, η Frozen Danone Disney υπόσχεται να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές, τα παιδιά.
Να σημειωθεί πως τα επιδόρπια γιαουρτιού Danone Disney, συμμορφώνονται πλήρως με τις αυστηρές διατροφικές προδιαγραφές της Walt Disney Company και της Danone, που υιοθετούν στο πλαίσιο της δέσμευσης τους, για την ανάπτυξη υγιεινών παιδικών τροφίμων. Οι οδηγίες αφορούν τον έλεγχο θερμίδων, λιπαρών, κορεσμένων λιπαρών, νατρίου και ζάχαρης και να εξαλείψουν εντελώς τα υδρογονωμένα λίπη.