Πάνω από 50 διευθυντές μάρκετινγκ και ανώτερα στελέχη καθώς και ιδιοκτήτες από 18 εταιρείες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ συμμετείχαν πρόσφατα σε μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων στρατηγικού και επιχειρησιακού μάρκετινγκ που προσέφερε ο Δρ. Δαμιανός Γιαννάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Hellenic American University.
Η πρωτοβουλία αποτελεί μία Κοινότητα εξωστρεφών, παραγωγικών-μεταποιητικών εταιρειών με έδρα την Ελλάδα, οι οποίες έχουν πιστοποιηθεί από τον 100% Ελληνικό Οργανισμό Πιστοποίησης, με πολυεθνικό χαρακτήρα, τη EUROCERT ώστε να φέρουν το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ». Οι 60 και πλέον εταιρείες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ παράγουν πολλά από τα αναγνωρισμένα και δημοφιλή, επώνυμα ελληνικά προϊόντα. Μεταξύ των συμμετεχόντων στα διαδικτυακά σεμινάρια ήταν και ο Πρόεδρος του ΔΣ, Άγις Πιστιόλας, ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ, Μιχάλης Τσαούτος, η Γραμματέας του ΔΣ, Αθανασία Δάκου, το Μέλος του ΔΣ, Θωμάς Αποστολίδης καθώς και η Εκτελεστική Διευθύντρια, Άννα Παπαδημητρίου.
Η σειρά τριών σεμιναρίων, με τίτλο «Στρατηγικές ανάκαμψης και επανατοποθέτηση προϊόντων στη νέα πραγματικότητα» διερεύνησε ζητήματα στρατηγικού μάρκετινγκ, το ταξίδι των πελατών και την εμπειρία των πελατών στο σημερινό διαφορετικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Το υλικό για τις συνεδρίες περιλάμβανε μια σειρά μελέτης περιπτώσεων και προτεινόμενα σχέδια επικοινωνίας μάρκετινγκ για τους συμμετέχοντες.
Για το Hellenic American College / Hellenic American University, τα διαδικτυακά σεμινάρια αντικατοπτρίζουν τη σημασία που έχει δώσει το ίδρυμα στην οικοδόμηση ισχυρών δεσμών με τις επιχειρηματικές κοινότητες τόσο στην Αθήνα όσο και στην πόλη Nashua του New Hampshire. Όπως σημειώνει ο Δρ. Γιαννάκης, «τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι το νέο βήμα στις προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε συνεργασίες μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των επιχειρήσεων», μια διαδικασία που όπως ο ίδιος αναφέρει ξεκίνησε αμέσως μετά την ίδρυση του Hellenic American University. Τα εργαστήρια συμπληρώνουν τις πρωτοβουλίες προσέγγισης του Hellenic American College / Hellenic American University, όπως το πρόγραμμα εταιρικών υποτροφιών. Σχεδόν 100 εργαζόμενοι από εταιρείες στην Ελλάδα, από την Novartis και την Diageo έως το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών επωφελήθηκαν από το πρόγραμμα. «Η οικοδόμηση σχέσεων με τοπικές επιχειρήσεις ωφελεί τους υπαλλήλους των εταιρειών και τους φοιτητές του Hellenic American College / Hellenic American University» υπογραμμίζει ο Δρ. Γιαννάκης. Τα στελέχη, όπως εξηγεί ο καθηγητής, εκτίθενται σε τρέχουσες εξελίξεις στον διοικητικό τρόπο σκέψης και στην έρευνα, ενώ οι φοιτητές επωφελούνται από ευκαιρίες εργασίας και πεδία έρευνας με εταιρείες.
Τα διαδικτυακά σεμινάρια μάρκετινγκ είναι τα πρώτα σε μια σειρά εργαστηρίων μάνατζμεντ που το ίδρυμα σχεδιάζει να προσφέρει σε άλλους επαγγελματικούς φορείς και ομάδες του κλάδου.