Σχεδόν 4.000 τηλεφωνήματα για παράπονα, καταγγελίες, αλλά και ερωτήματα πολιτών δέχθηκε, στο πρώτο οκτάμηνο φέτος, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τη μεσολάβηση του οποίου τα μέλη του αποζημιώθηκαν -για διάφορα ζητήματα- με το ποσό των 251.055,05 ευρώ.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το ΚΕΠΚΑ σε σημερινή του ανακοίνωση, στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δέχθηκε συνολικά 3.996 τηλεφωνήματα, από τα οποία 310 ήταν καταγγελίες, 2.634 παράπονα και 1.052 ερωτήματα καταναλωτών.
Πρώτο στη λίστα των παραπόνων-καταγγελιών των καταναλωτών βρίσκονται τα ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις, αντιπροσωπεύοντας το 21,27% των συνολικών (850) και την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν: η ρύθμιση χρεών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών (746 ή 18,67%), οι υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (730 ή 18,27%), οι τουριστικές υπηρεσίες (204 ή 5,11%) και οι πωλήσεις από απόσταση (194 ή 4,75%).
Μικρότερος καταγράφηκε ο αριθμός των παραπόνων-καταγγελιών αναφορικά με θέματα εκπτώσεων, παραβίασης προσωπικών δεδομένων και ιδιωτικής ζωής, εισπρακτικών εταιρειών, ασφάλειας προϊόντων -που καθένα ξεχωριστά αντιπροσώπευε το 0,45% επί του συνόλου- και σούπερ μάρκετ (με 0,25%).
Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται, δε, ότι οι καταναλωτές, με τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, γλίτωσαν το ποσό των 184.563,67 ευρώ, από χρέη που διαγράφηκαν σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείων.
Μεταξύ άλλων, το ΚΕΠΚΑ καλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να στηρίξουν την ύπαρξη και λειτουργία του ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον όταν έχουν κάποιο πρόβλημα.