Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης υποστήριξης του περιοδικού δρόμου «σχεδία», οι άνθρωποι του καφέ Nescafé και του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος μοιράστηκαν τις κοινές αξίες που έχουν με το περιοδικό και το έργο που προσφέρει στην κοινωνία και τους συνανθρώπους μας.
Από τον Οκτώβριο του 2013 οι δύο γνωστές μάρκες καφέ ζήτησαν να γίνουν «συνοδοιπόροι» της «σχεδίας» και μέσα από μια σειρά ενεργειών υποστήριξης να προσφέρουν το δικό τους λιθαράκι για την ενίσχυση των σκοπών της. Μέσα σε αυτό το διάστημα αξίζει να σημειωθούν μερικοί σημαντικοί «σταθμοί του ταξιδιού» όπως είναι:
• η δημιουργία δύο ενημερωτικών εφαρμογών για την πρωτοβουλία «Ένας καφές σε περιμένει» στις σελίδες του καφέ Nescafé και του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος στο Facebook, μέσα από τις οποίες 1.684 άτομα διέδωσαν το μήνυμα και ενημέρωσαν φίλους και γνωστούς για την πρωτοβουλία
• η δημιουργία τεσσάρων προστατευόμενων πόστων για την πώληση του περιοδικού στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και η θερμή στήριξη τους από τους εργαζόμενους
• η πραγματοποίηση εκπαιδευτικού σεμιναρίου για την επικοινωνία και τις πωλήσεις στους πωλητές του περιοδικού
Τόσο ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος όσο και ο Nescafé αποκτούν κίνητρο και εμπνέονται συνεχώς από τους ανθρώπους, τους πωλητές, τις πρωτοβουλίες και ό,τι συνθέτει το περιβάλλον του περιοδικού δρόμου «σχεδία» για να γίνει η ζωή των συνανθρώπων μας λίγο καλύτερη. Σε αυτό το πνεύμα οι δύο αγαπημένες μάρκες καφέ ολοκληρώνουν την πρώτη φάση υποστήριξης και εύχονται στο περιοδικό και τους ανθρώπους γύρω του κάθε επιτυχία.
Λίγα λόγια για το περιοδικό δρόμου «σχεδία»
Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org) και πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Το περιεχόμενό του είναι αισιόδοξο με έντονα κοινωνικά χαρακτηριστικά και πλούσιο σε ύλη γενικού ενδιαφέροντος. Οι πωλητές της «σχεδίας» προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά και οικονομικά πληθυσμιακές ομάδες όπως άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50 ευρώ) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή δίνοντας μια ευκαιρία σε όλους να εξασφαλίσουν ένα ελάχιστο, αξιοπρεπές εισόδημα αλλά και ένα κίνητρο για να ξεφύγουν από την κοινωνική απομόνωση και τον αποκλεισμό.