Ο Λουμίδης Παπαγάλος και ο Nescafe εμπνεόμενοι από το περιοδικό δρόμου «σχεδία», αποφάσισαν να υποστηρίξουν ενεργά το έργο του. Μέσα από μια σειρά δράσεων οι δύο πιο αγαπημένες μάρκες καφέ θα βοηθήσουν τη σημαντική αυτή κοινωνική πρωτίστως πρωτοβουλία προσφέροντας ουσιαστική υποστήριξη.
Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org), ενώ πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Το περιεχόμενό του είναι αισιόδοξο με έντονα κοινωνικά χαρακτηριστικά και πλούσιο σε ύλη γενικού ενδιαφέροντος. Οι πωλητές της «σχεδίας» προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά και οικονομικά πληθυσμιακές ομάδες όπως άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50 ευρώ) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή. Είναι μια ευκαιρία για όλους να εξασφαλίσουν ένα ελάχιστο, αξιοπρεπές εισόδημα αλλά και ένα κίνητρο για να ξεφύγουν από την κοινωνική απομόνωση και τον αποκλεισμό.
Ο Nescafe και ο Λουμίδης Παπαγάλος θα συμβάλλουν στο έργο του περιοδικού δρόμου «σχεδία» με παροχή τεχνογνωσίας από εξειδικευμένα στελέχη στους τομείς των πωλήσεων και της επικοινωνίας προκειμένου να βελτιωθούν οι ικανότητες των πωλητών του περιοδικού. Επιπλέον, οι δύο αγαπημένες μάρκες καφέ θα βοηθήσουν στη δημιουργία νέων προστατευόμενων σημείων πώλησης του περιοδικού με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου διανομής.
Η υποστήριξη του πρώτου περιοδικού δρόμου στην Ελλάδα αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία τόσο του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος όσο και του Nescafe σχετικά με την δημιουργία αμοιβαίου οφέλους και αξίας για την κοινωνία. Πρόκειται για την αρχή μιας νέας συνεργασίας και υποστήριξης που οι άνθρωποι και των δύο γνωστών μαρκών καφέ έχουν αγκαλιάσει θερμά.