Μια ακόμα σημαντική διάκριση απέσπασε η Nestlé Ελλάς στα φετινά Marketing Excellence Awards 2013 στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing», για το λανσάρισμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας του Nescafé Frappé.
Με κεντρικό μήνυμα «Όπου υπάρχει Nescafé Frappé υπάρχει τρόπος», η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé αποτελεί πηγή έμπνευσης και αισιοδοξίας για όλους, και υποστηρίζει πως «βλέποντας τα πράγματα αλλιώς» δημιουργούμε εμπνευσμένες καταστάσεις που όχι μόνο μας φτιάχνουν τη διάθεση αλλά μεταμορφώνουν την καθημερινότητά όλων μας σε μια μοναδική εμπειρία.
Ο Nescafé Frappé με πολυετή παρουσία στην ελληνική αγορά, αντιλαμβάνεται και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των καιρών, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών, στοχεύοντας συνεχώς στο να παραμένει η αγαπημένη καθημερινή τους συνήθεια.
Το βραβείο παρέλαβαν ο Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Nestlé Coffees, ο Γιάννης Μιχαλόπουλος, Νescafé Group Brand Manager και ο Θεοφάνης Λέκος, Νescafé Senior Brand Manager, στην απονομή που πραγματοποιήθηκε στις 8 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Athens Hilton.
Χαρακτηριστικά, ο Ηλίας Παπαδόπουλος ανέφερε για τη σημαντική αυτή βράβευση: «Η πιο αγαπημένη μάρκα των ελλήνων σε όλη την κατηγορία των ροφημάτων (και όχι μόνο του καφέ) πάντα βρίσκει «τρόπο» να παραμένει σύγχρονη, κοντά στις καρδιές και τα προβλήματα των νέων δίνοντας το παράδειγμα αλλά και συγκεκριμένες λύσεις. Άλλωστε, η ελληνική εφευρετικότητα είναι στο DNA του Nescafé Frappé από την ανακάλυψη του, 56 χρόνια πριν, όταν ένας από τους συνεργάτες μας αποφάσισε ότι «υπάρχει τρόπος» να απολαύσει τον αγαπημένο του Nescafé και κρύο.»