Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel και τα καταστήματα My market, συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις γυναίκες για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού.
Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel και η ελληνική αλυσίδα σουπερμάρκετ My market, με αφορμή τον Οκτώβριο που είναι ο Μήνας κατά του Καρκίνου του Μαστού, συνεχίζουν από τις 16 έως τις 29 Οκτωβρίου να υποστηρίζουν το έργο του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Στόχος-Πρόληψη», για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του κοινού, ως προς τη σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.
Ηenkel και My market μέσω της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη», προσέφεραν σε περισσότερες από 900 γυναίκες δωρεάν προληπτικές ιατρικές εξετάσεις στο Περίπτερο Κλινικού Ελέγχου του Μαστού στο Αττικό Μετρό Συντάγματος.
Παράλληλα, μέσω του microsite «Πρόληψη, Μαζί κάνουμε τη διαφορά!», στην ιστοσελίδα των My market, 30 τυχερές συμμετέχουσες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν από ένα κολιέ του «Στόχου», αφού απαντήσουν σε μια ερώτηση σχετικά με τη δράση του φορέα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι με την υποστήριξη της Henkel και των My market, η ΜΚΟ «Στόχος» μέχρι και σήμερα, έχει επιτύχει κατά τη διάρκεια των μηνών Μαρτίου -Μαΐου 2019 την υλοποίηση δωρεάν κλινικών ελέγχων μαστού σε 400 γυναίκες στους Δήμους Ταύρου, Μοσχάτου, Νίκαιας, Αγ. Ι. Ρέντη, Μενιδίου, Π. Φαλήρου & Αλίμου.
Μάθετε περισσότερα στα www.ftbc.gr και www.mymarket.gr