«Crisis is a Greek word» είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των ελλήνων σχεδιαστών να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης.
Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση και την επέκταση αυτής σε ολοένα και περισσότερες χώρες, 50 από τους κορυφαίους έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση με μοναδικό στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο.
Πρώτος σταθμός της παγκόσμιας περιοδείας της έκθεσης στις 13 Μαρτίου του 2013 είναι η Σμύρνη της Τουρκίας, σε συνεργασία με το τμήμα Σχεδιασμού Οπτικής Επικοινωνίας, της Σχολής Καλών Τεχνών και Design του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Σμύρνης.
Στο πλαίσιο της έκθεσης θα διεξαχθεί ημερίδα όπου Έλληνες και Τούρκοι σχεδιαστές θα ανταλλάξουν απόψεις για την κρίση. Η έκθεση περιλαμβάνει τυπωμένα σε ύφασμα έργα, βίντεο σχετικά με την ελληνική κρίση από την ομάδα των Nomint και φιλικές συμμετοχές αλγοριθμικού και βιομηχανικού design.
Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 29 Μαρτίου.
Στην Τουρκία βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός αφίσας με το ίδιο θέμα για Τούρκους σχεδιαστές.
Η αφίσα που θα επιλεγεί θα ενσωματωθεί στην κύρια έκθεση και θα ταξιδεύει μαζί μας στις επόμενες πόλεις. Η διαδικασία αυτή θα επαναλαμβάνεται σε κάθε πόλη.
Την πρωτοβουλία «Crisis is a Greek word» υλοποιεί η ομάδα Susurrus που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό και αποτελείται κυρίως από σχεδιαστές.