Με στόχο να αντιστρέψουν το αρνητικό κλίμα των τελευταίων μηνών και να ανασάνουν οικονομικά, οι έμποροι του Ηρακλείου κάνουν δυναμική πρεμιέρα στις εκπτώσεις με τα ποσοστά να κινούνται σε πρωτοφανή, για την ελληνική αγορά, υψηλά επίπεδα με το… καλημέρα.

Οι έμποροι ρίχνουν τις τιμές έως και 70% προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές να μπουν στα καταστήματά τους.

Η βουτιά κατά 40%-50% που καταγράφει ο τζίρος, ο οποίος βρίσκεται σε πτωτική πορεία για τρίτη συνεχή χρονιά, προκαλεί ρίγη ανησυχίας στους λιανέμπορους.

Με την κίνηση στην αγορά να έχει πέσει έως και 40% σε σχεδόν όλους τους κλάδους, οι έμποροι βλέπουν ως μονόδρομο τη γενναία μείωση των τιμών κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων για να αναστρέψουν το κακό κλίμα που επικρατεί στην αγορά.

Με τις γενναίες μειώσεις στις τιμές οι έμποροι θα προσπαθήσουν να διαφοροποιήσουν την περίοδο των εκπτώσεων από τους αλλεπάλληλους γύρους των προσφορών.

Μάλιστα, οι προσφορές κορυφώθηκαν από τις αρχές Ιανουαρίου, καθώς οι έμποροι – μικροί και μεγάλοι, αλυσίδες και πολυκαταστήματα προσπάθησαν να ανακάμψουν από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων στο τρίμηνο Οκτωβρίου, Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου (με εξαίρεση την περίοδο των Χριστουγέννων) που έφτασε ακόμη και το 50% για τα καταστήματα στην εκτός των τειχών πόλη του Ηρακλείου.

Τα ποσοστά των εκπτώσεων ξεκινούν από 30% και ξεπερνούν ακόμη και το 70% στις υπερπροσφορές, σε είδη ένδυσης, υπόδησης κ.ά.

Ωστόσο, εκπρόσωποι των εμπόρων καλούν τους καταναλωτές να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στις ταμπέλες που ενημερώνουν για «γενική εκποίηση» και «γκρέμισμα τιμών», καθώς ενδέχεται να κρύβουν δυσάρεστες εκπλήξεις.

Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις μεγάλων εκπτώσεων είτε οι αρχικές τιμές είναι πλασματικές, είτε τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, είτε πρόκειται για προϊόντα «κράχτες» που πωλούνται σε περιορισμένες ποσότητες.

Οι λόγοι για πραγματικές εκπτώσεις από τους εμπόρους, πάντως, είναι πολλοί, με κυριότερο αυτόν της μεγάλης μείωσης των εσόδων τους.

Πηγή: prismanews.gr