Σε τουλάχιστον 80 περιπτώσεις ακραίων φαινομένων κλήθηκαν να παρέμβουν το πρώτο δίμηνο του 2012 οι τεχνικοί της Cosmote για να προλάβουν ή να αποκαταστήσουν προβλήματα, εξασφαλίζοντας σε κάθε γωνιά της χώρας επικοινωνία παντός καιρού.
Σε περιπτώσεις όπου το ύψος του χιονιού δυσχέρανε την πρόσβαση στους σταθμούς βάσης, οι τεχνικοί χρησιμοποίησαν ειδικά οχήματα με ερπύστριες, ενώ δεν έλειψαν περιπτώσεις που χρειάστηκε να διανύσουν μέρος της απόστασης ακόμη και με τα πόδια.
Στην πλειονότητα των περιστατικών, τα προβλήματα προκλήθηκαν από τα στρώματα πάγου που είχαν καλύψει τους σταθμούς βάσης, ιδίως εκείνους που βρίσκονται σε μεγάλα υψόμετρα.
Κατά τη διάρκεια του 2011, οι τεχνικοί της Cosmote επενέβησαν σε περισσότερες από 100 περιπτώσεις, ερχόμενοι αντιμέτωποι με χιόνια, παγετούς, καύσωνες, φωτιές και πλημμύρες, ενώ πραγματοποίησαν 50.000 επισκέψεις σε εγκαταστάσεις του δικτύου για την επέκτασή του ή για αποκατάσταση προβλημάτων.
Αξιοποιώντας το προηγμένο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της εταιρείας, οι τεχνικοί της Cosmote συνέβαλαν την περασμένη χρονιά σε περισσότερες από 150 περιπτώσεις εντοπισμού και διάσωσης ανθρώπων που βρίσκονταν σε κίνδυνο (ορειβάτες, ναυτιλομένους, κ.ά), αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η κινητή τηλεφωνία σώζει ζωές.