Στην εφαρμογή των ηλεκτρονικών συναλλαγών προχωράει ο δήμος Θεσσαλονίκης, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους προς τον δήμο ή να εισπράττουν ποσά, όλο το 24ώρο, χωρίς να προσέλθουν στα ταμεία.
Η δυνατότητα αυτή δόθηκε μετά τη συμφωνία που υπέγραψαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, Χριστόδουλος Αντωνιάδης.
Ο δήμος εντάσσεται στο σύστημα διατραπεζικών εισπράξεων ΔΙΑΣ με την υλοποίηση της υπηρεσίας Dias Debit η οποία θα επιτρέπει στον οποιονδήποτε οφειλέτη του δήμου να εξοφλεί με απλό και πρακτικό τρόπο τις βεβαιωμένες οφειλές του, επισκεπτόμενος οποιαδήποτε τράπεζα με την οποία διατηρεί συνεργασία.
Δημιουργείται ειδική σελίδα πληρωμής του δήμου τόσο στην πύλη πληρωμών www.easypay.gr όσο και στο δίκτυο μηχανημάτων αυτόματων πληρωμών easypay. Τα μηχανήματα βρίσκονται στα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς αλλά και σε επιλεγμένα τρίτα σημεία, όπως supermarkets, καταστήματα Vodafone, πρεσβείες, Περιφέρειες.
Τέλος, μέσω της εξειδικευμένης υπηρεσίας e-PPS της Τράπεζας Πειραιώς, ο δήμος θα δρομολογήσει σταδιακά το σύνολο των πληρωμών του προς τρίτους, προκειμένου αυτές να διεξάγονται αυτοματοποιημένα και ταχύτατα μέσω ηλεκτρονικών αρχείων.