Τις προτάσεις της παράταξής του για το αύριο του Πειραιά κατέθεσε κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του Δ.Σ. Πειραιά κατά την οποία συζητήθηκαν οι στρατηγικοί στόχοι του τριετούς επιχειρησιακού σχεδιασμού, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γιάννης Μίχας.
Ο κ. Μίχας στην παρέμβασή του τόνισε ότι η σύνταξη επιχειρησιακού σχεδίου, εκτός από υποχρέωση της εκάστοτε δημοτικής αρχής που απορρέει από την κείμενη νομοθεσία, αποτελεί βασική προϋπόθεση για την διαμόρφωση προοπτικών ανάπτυξης και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Για τον λόγο αυτό τόνισε ότι η παράταξή του συμμετέχει στον διάλογο με εποικοδομητική διάθεση έχοντας ως στόχο το επιχειρησιακό σχέδιο που θα διαμορφωθεί να είναι ένα βιώσιμο και εφαρμόσιμο πλάνο ανάπτυξης για την πόλη ώστε να πάει ο Πειραιάς μπροστά.
Από τις προτάσεις που κατέθεσε ο κ. Μίχας ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων αυτές για την ανάπλαση της Ακτής Μιαούλη που αποτελεί και την μετώπη των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων του Πειραιά, για τη δημιουργία Ζωνών Περιβαλλοντικής Αναβάθμισης σε περιοχές που παρουσιάζουν ανάμιξη μεταποιητικών δραστηριοτήτων και οικιστικών χρήσεων της γης, για τη διεκδίκηση της αξιοποίησης του οικοπέδου της ΧΡΩΠΕΙ, για τη δημιουργία της νέας Ιπποδάμειας Αγοράς, για την ανάγκη μεταφοράς και στέγασης των Δικαστηρίων σε νέα σύγχρονα κτίρια.
Ο κ. Μίχας δεν παρέλειψε ακόμη να επιστήσει την προσοχή στη δημοτική αρχή για την ανάγκη καταγραφής όλων των χρηματοδοτικών εργαλείων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ώστε το τελικό επιχειρησιακό σχέδιο που θα διαμορφωθεί να έχει πιθανότητες – έστω και μέρος του – να υλοποιηθεί στην πράξη.
Κλείνοντας ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης τόνισε ότι «Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι ένας από τους μεγάλους υπεύθυνους για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα η πόλη είναι η αδιαφορία, η εγκατάλειψη και η αμέλεια μιας κεντρικής εξουσίας που άφησε τον Πειραιά χωρίς υποδομές, χωρίς κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, χωρίς ελεύθερους χώρους, χωρίς μέριμνα για την αξιοποίηση περιοχών που υποβαθμίστηκαν από την άναρχη ανάπτυξη και ερημώθηκαν μετά την αποβιομηχάνιση.
Αυτό ωστόσο που επιβάλλεται σήμερα να γίνει είναι η εξασφάλιση των όρων με τους οποίους ο ίδιος ο Δήμος του Πειραιά πια θα αναλάβει τις πρωτοβουλίες και θα οργανώσει τις δράσεις εκείνες που θα του επιτρέψουν να λύσει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα μεγάλα προβλήματά του».