Το Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ πέρασε ήδη στην ιστορία, δημιουργώντας τις καλύτερες αναμνήσεις και στα 100 (εκατό) συμμετέχοντα πληρώματα που βίωσαν την εξέλιξη του από, την Παρασκευή 11 έως Κυριακή 13 Απριλίου. Το «μυστικό» της μεγάλης επιτυχίας του, δεν ήταν άλλο παρά ο ιδανικός συνδυασμός των επιλεγμένων ειδικών διαδρομών του και του ειδυλλιακού – αυτή την εποχή – τοπίου των Σπετσών όπου διεξήχθη αυτή η εκδήλωση των κλασσικών οχημάτων.
Ο αγώνας για τις δύο κατηγορίες (Classic Regularity και Touring) ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής 11 Απριλίου. Τελικός προορισμός τους οι Σπέτσες με διαφορετικούς κανόνες για τις δύο κατηγορίες (πράσινοι κόκκινοι) του Classic Regularity που έπρεπε να καλύψουν επτά ε.δ. με συγκεκριμένη μ.ω.τ. (χαμηλότερη για τους πράσινους) αλλά και δορυφορική χρονομέτρηση της ANUBE Sport.
Αντίθετα, τα πληρώματα της κατηγορίας Touring είχαν ελεύθερη μετάβαση προς τις Σπέτσες, χωρίς όμως το άγχος της χρονομέτρησης και τους περιορισμούς που απορρέουν από τη τήρηση μ.ω.τ.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους του αγώνα την Παρασκευή,τα πληρώματατης Classic Regularity διένυσαν μία πανέμορφη διαδρομή 167,46 χιλιομέτρων συνολικά και τερμάτισαν στο Πόρτο Χέλι. Στην συνέχεια κατευθύνθηκαν προς Κόστα απ’ όπου επιβιβάστηκαν σε φέρυ μποτ και πέρασαν στις Σπέτσες για να καταλήξουν μπροστά από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel όπου ήταν και το park ferme του αγώνα.
Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το δεύτερο και τελευταίο σκέλος που είχε μήκος 11,16 χλμ. και εκκινούσε από το ξενοδοχείο, ενώ ο τερματισμός έγινε στην παραλία της Αγίας Παρασκευής.
Νικητές του Εαρινού Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025 και πρώτοι γενικής κατάταξης αναδείχθηκαν οι Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S (1963), στη 2η θέση τερμάτισαν οι Georgi Andonov – Yordanka Andonova με Volvo PV 544 (1961) και στη 3η θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Κατσαούνης – Ματθαίος Μανσόλας με Porsche 911 Coupe (1965).
Η εξάδα των νικητών συμπληρώθηκε από τους Άρη Γεωργοσόπουλο – Νίκο Κοντοπό με Glas 1300GT (1968), Κυριάκο Κοφινά – Νικόλα Κοφινά με British Leyland Mini 850 (1973) και Χαρ. Λιακωτίτη – Αλέξανδρο Αδάμ με Sunbeam Californian (1968).
Ξέχωρα από το αγωνιστικό σκέλος της εκδήλωσης, την παράσταση έκλεψαν τρία προπολεμικά σπάνια τετράτροχα «διαμάντια» που συμμετείχαν στη διαδρομή από το Poseidonion προς την παραλία της Αγίας Παρασκευής.
Πρόκειται για τα, Ford Model T (1917), Hupmobile R (1920 – βραβεύθηκε ως το παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα) και Bugatti (1923), τα οποία αναβίωσαν μυθικές εικόνες από την περίοδο του Μεσοπολέμου.
Δείτε φωτογραφίες:









