Το Ούζο Ματαρέλλη, μια αυθεντική ελληνική γεύση με μακρά ιστορία, επανασυστήνεται στο κοινό με μια φρέσκια και πρωτοποριακή επικοινωνιακή καμπάνια που ήδη, απ’ τις πρώτες κιόλας εμφανίσεις της, ξεχωρίζει στον χώρο του ούζου.
Με το βασικό μήνυμα της καμπάνιας «Έχουμε πολλά να πούμε», το Ούζο Ματαρέλλη αναδεικνύει όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιστούν μοναδικό: τον βιολογικό γλυκάνισο από το φημισμένο Λισβόρι της Λέσβου, το εκλεκτό μέλι, αλλά και την ιδιαίτερη φιάλη του.
Η επικοινωνία του ξεχωρίζει, υιοθετώντας μια retro-modern αισθητική με ιδιαίτερους χρωματικούς κώδικες και νεανική γλώσσα που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ άλλο ούζο μέχρι σήμερα. Ταυτόχρονα, παρουσιάζει νέες αφορμές κατανάλωσης, επιχειρώντας να συστηθεί και στο πιο νεανικό κοινό.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μουσική που έχει επιλεγεί για την επένδυση των videos της επικοινωνίας. Πρόκειται για μια σύγχρονη εκδοχή του παραδοσιακού τραγουδιού «Αφούσης». Οι στίχοι του τραγουδιού, σε απόλυτη σύνδεση με το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, δίνουν μια νέα πνοή στην παράδοση, συνδυάζοντάς την αρμονικά με τη μοντέρνα αισθητική.
Η επικοινωνία του Ούζου Ματαρέλλη έχει ήδη κάνει αίσθηση μέσω δύο digital videos που παρουσιάσθηκαν σε YouTube, Facebook, Instagram, καθώς και με πρωτότυπο περιεχόμενο στα social media. Ταυτόχρονα, υλοποιείται μια πρωτότυπη ενέργεια σε επιλεγμένα καταστήματα εστίασης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η οποία αναδεικνύει την ιδιαίτερη ταυτότητα του προϊόντος.
Τη δημιουργία και υλοποίηση της νέας επικοινωνίας του ούζου Ματαρέλλη επιμελήθηκε η WHY, παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που συνδυάζει την παράδοση με τη σύγχρονη αισθητική, όπως ακριβώς και το ίδιο το προϊόν.