Στα 92 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα έσοδα της Forthnet το α’ τρίμηνο του 2015. Η εταιρεία είδε την ενίσχυση της συνδρομητικής της βάσης, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα η αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play άγγιξε το 14,1%, σε συνδρομητές Nova το 5,2% και σε συνδρομητές LLU, το 3%.

Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο: «Παρά το επιδεινούμενο μακροοικονομικό περιβάλλον, στο πρώτο τρίμηνο του 2015 συνεχίστηκε η αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης, ενώ τα επίπεδα ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών μας διατηρήθηκαν υψηλά, συμβάλλοντας στο να παραμένει η εταιρεία ανθεκτική στις πτωτικές τάσεις του κλάδου. Δεδομένης της μακροοικονομικής κατάστασης, παραμένουμε συντηρητικοί δίνοντας προτεραιότητα στην βελτιστοποίηση της κοστολογικής μας βάσης».

Λειτουργικά αποτελέσματα

 

Q1 2015

Q1 2014

Δ

Συνολικές συνδρομές

1.187.876

1.145.948

3,7%

Μοναδικά νοικοκυριά

818.795

822.402

-0,4%

Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play

369.081

323.546

14,1%

Συνδρομητές Broadband

680.545

663.515

2,6%

Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα

507.331

482.433

5,2%

(.000€)

Q1 2015

Q1 2014

Δ

Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα)

91.997

97.446

-5,6%

Δημοσιευμένα EBITDA

14.555

15.973

-8,9%

Προσαρμοσμένα EBITDA

14.555

15.973

-8,9%

Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play

Στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 369 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 14,1%, σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

 

Q1 2015

Q1 2014

Δ

Νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες

369.081

323.546

14,1%

Ποσοστό νοικοκυριών με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες

45,1%

39,3%

+5,8pp

Νέα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες

5.532

38.231

-85,5%

Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

Στο 1ο τρίμηνο του 2015, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 2,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς ανήλθαν στους 680,5 χιλιάδες. Το εκτιμώμενο μερίδιο της Forthnet σε συνδρομητές LLU διαμορφώθηκε στο 31,7%, ενώ οι νέοι συνδρομητές της Forthnet, κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου, αντιστοιχούν στο 10,9% της συνολικής αγοράς.

 

Q1 2015

Q1 2014

Δ

Συνδρομητές Broadband[1]

680.545

663.515

2,6%

Νέοι συνδρομητές

9.379

31.162

-69,9%

Ενεργοί συνδρομητές LLU

645.833

627.170

3,0%

Ποσοστό LLU

94,9%

94,5%

0,4π.μ.

Νέοι συνδρομητές LLU

2.419

30.192

-92,0%

Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές

10,9%

83,9%

-73,0π.μ.

Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU

31,7%

32,3%

-0,6π.μ.

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

Στο 1ο τρίμηνο του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,2% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 507,3 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

 

Q1 2015

Q1 2014

Δ

Συνδρομητές PayTV Ελλάδα

507.331

482.433

5,2%

Οικονομικά αποτελέσματα

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο τρίμηνο του 2015, ανήλθε στα €92,0εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2014, εν μέρει εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Τα έσοδα, προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό των εσόδων που η εταιρεία λειτουργεί ως ενδιάμεσος πάροχος, μειώθηκαν κατά 5,6%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά €1,9 εκατ.

Ανάλυση εσόδων (€ ‘000)

Q1 2015

Q1 2014[1]

Δ

Λιανική

72.058

75.997

-5,2%

   Λιανική -Telco

36.802

41.616

-11,6%

   Λιανική – PayTV

35.256

34.381

2,5%

Εταιρικοί πελάτες

14.014

14.491

-3,3%

Εταιρικοί πελάτες (Ομαλοποιημένα)3

14.097

15.133

-6,9%

   Εταιρικοί πελάτες -Telco

8.877

9.425

-5,8%

   Εταιρικοί πελάτες -Telco

   (Ομαλοποιημένα)3

8.960

10.067

-11,0%

Εταιρικοί πελάτες – Pay TV      

5.137

5.067

1,4%

Διαφήμιση

1.625

3.639

-55,3%

Λοιπά έσοδα

4.217

2.677

57,5%

Κύκλος εργασιών

91.914

96.804

-5,1%

Κύκλος εργασιών (Ομαλοποιημένα)[2]

91.997

97.447

-5,6%

Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου τριμήνου του 2015 ανήλθαν στα €14,56 εκατ., έναντι €15,97 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών.

Ανάλυση EBITDA (€ ‘000)

Q1 2015

Q1 2014

Δ

Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων)

91.914

96.804

-5,1%

Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα)3

91.997

97.446

-5,6%