Στο υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2012 διαμορφώθηκε στις ΗΠΑ τον Μάρτιο ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης που καταρτίζει η Thomson Reuters σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.
Οι Αμερικανοί φαίνεται ότι υποβάθμισαν τις συνέπειες που θα έχουν οι περικοπές των ομοσπονδιακών δαπανών και μάλλον επηρεάστηκαν περισσότερο από τη βελτίωση της κατάστασης στην αγορά εργασίας.
Σύμφωνα με την έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν και του Thomson Reuters, ο δείκτης αυξήθηκε σε 78,6 από 77,6 τον προηγούμενο μήνα. Η αύξηση αυτή σήμανε ότι βρέθηκε σε πολύ υψηλότερο επίπεδο του αναμενόμενου (71,8) και ανώτερη επίσης της μέσης εκτίμησης των οικονομολόγων που απάντησαν σε σχετικό ερώτημα του πρακτορείου ειδήσεων Ρόιτερς (72,5). Είναι επίσης η υψηλότερη σχετική ένδειξη από το Νοέμβριο του 2012.