Κειμήλια, παιδικά ρούχα και νυφικά, καναρίνια και ξιφολόγχες, γόβες και ζώνες, τοστιέρες και καρέκλες συνδέονται με κάτι κοινό. Όλα πωλούνται από τους κατόχους τους σε «τιμή ευκαιρίας», με στόχο πιο προφανή από ποτέ. Μερικές δεκάδες ευρώ. Το ξεφύλλισμα των μικρών αγγελιών προβάλλει ανάγλυφα το οικονομικό αδιέξοδο χιλιάδων Ελλήνων προκαλώντας θλίψη και -πιθανότατα- συγγενή συναισθήματα στον αναγνώστη. Οχι, δεν υπάρχει αντικείμενο σε ελληνικά νοικοκυριά που να μην «πωλείται».
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», πάνω-πάνω στη λίστα των αγγελιών «θρονιάζονται» έπιπλα. Αυτά που εάν δεν χρησιμοποιούνταν θα στοιβάζονταν σε μια αποθήκη ή θα δωρίζονταν σε κάποιο φίλο, σήμερα πωλούνται από τους ιδιοκτήτες τους «για λόγους έκτακτης ανάγκης». Και δεν θα βρούμε μόνον «ακριβά» και «βαριά» έπιπλα αλλά και «συναρμολογούμενα» χαμηλού κόστους.
Μεταξύ αυτών, φιγουράρουν και πιο «φαντεζί» επιλογές, όπως ένα άγαλμα «με μια γυναίκα που κρατάει λουλούδια» αλλά και ελεφαντόδοντα, για όσους θέλουν να δώσουν μια νότα «έθνικ» στον χώρο τους.
Στις αγγελίες υπάρχει χώρος και για νυφικά. «Είναι αφόρετο» διαβεβαιώνει η κυρία που το πωλεί – «αυτός ο γάμος δεν έγινε ποτέ και δεν υπάρχει λόγος να μένει στη ντουλάπα μου». Αλλα νυφικά που συνδέθηκαν με «βίον ανθόσπαρτον», δίδονται σε τιμές – έκπληξη. «Το είχα πάρει τότε από το Κολωνάκι 1.300 ευρώ και σας το δίνω 250», λέει με πειστικό τρόπο η κυρία που το πουλάει. Και πιο ταπεινά όμως ρούχα και αξεσουάρ, δίνονται σε τιμές «ευκαιρία»: μπότες, γόβες, μπουφάν, ζακέτες και ζώνες.
Ηλεκτρονικά είδη και ηλεκτρικές συσκευές, οι οποίες λόγω χαμηλών τιμών-προσφορών αγοράστηκαν κατά κόρον τα τελευταία χρόνια, μεταπωλούνται τώρα μαζικά. Αντίστοιχα, οι γονείς παρά το συναισθηματικό φορτίο, βάζουν αγγελίες για πολλά βρεφικά είδη: το καρότσι του μωρού, τη στράτα, το λίκνο, την αλλαξιέρα και τον αποστειρωτή, καθώς είναι κοινό μυστικό ότι οι τιμές όλων των προϊόντων που σχετίζονται με παιδιά παραμένουν «τσιμπημένες».