Στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ υψηλές προσδοκίες για τις ιδιωτικοποιήσεις, οι οποίες δεν θα φέρουν τα επιδιωκόμενα 50 δισεκατομμύρια ευρώ σε έσοδα, αλλά σημαντικά λιγότερα, εκτιμά ο διευθυντής των Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων (OBB), Κρίστιαν Κερν, σε σημερινή συνέντευξή του στο αυστριακό μηνιαίο οικονομικό περιοδικό «Τρεντ».
Αναφερόμενος ειδικότερα στο σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανέφερε πως ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά τους ελληνικούς σιδηροδρόμους και είδε με έκπληξη το ποσό που στοχεύεται να επιτευχθεί από την ιδιωτικοποίηση τους, και εάν οι ΟBB θα εξέταζαν σοβαρά την περίπτωση, θα απέκλειε πλήρως την καταβολή ενός θετικού αντιτίμου αγοράς.
Ο Κρίστιαν Κερν, επίσης, θεωρεί ότι η στάση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου προφανώς δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα και δεν είναι προς το συμφέρον ούτε των Ελλήνων, ούτε των δανειστών, και, όπως έχει ήδη συμβεί στην περίπτωση άλλων χωρών, οι εμπειρογνώμονες του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας καταγράφουν στα ντοκουμέντα τους «φανταστικούς αριθμούς», επιδιώκοντας με τον τρόπο αυτό την ιδιωτικοποίηση ενός τομέα, ο οποίος, κατά την άποψη του γενικού διευθυντή των Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων, πρέπει να παραμένει στο δημόσιο.
«Οι μεταρρυθμίσεις είναι αναγκαίες, ωστόσο τα προσδοκούμενα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις είναι εξωπραγματικά», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κρίστιαν Κερν, του οποίου το όνομα υπήρξε πρόσφατα αντικείμενο συζητήσεων ως προς την ενδεχόμενη διαδοχή τού καγκελάριου της Αυστρίας και αρχηγού των Σοσιαλδημοκρατών, Βέρνερ Φάιμαν.