Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ έπεσε γνωστή influencer, που διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοβε αποδείξεις, που έφτασαν στο ποσό των 350.000 ευρώ!

Στο «στόχαστρο» των διωκτικών αρχών έχουν μπει οι TikTokers, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1, οι οποίοι χωρίζονται και αυτοί σε κατηγορίες, αναλόγως με το κοινό που τους «ακολουθεί».

Για όσους έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers), δηλαδή έως και 10.000, η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20–100 δολάρια.

Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30–200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80–650 δολάρια και οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) τα 1.500 ευρώ.