«Η “Άκτωρ” θα επιδιώξει την επέκταση του αποτυπώματός της στη Ρουμανία μέσα από την αξιοποίηση των νέων ευκαιριών της αγοράς, που θα προκύψουν στο μέλλον, όπως οι ΣΔΙΤ και οι παραχωρήσεις», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Άκτωρ», Αλέξανδρος Εξάρχου, μιλώντας στο Συνέδριο «Economist Impact», που πραγματοποιήθηκε στο Βουκουρέστι.
Στη συζήτηση του συνεδρίου συμμετείχαν ο υφυπουργός του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών της Ρουμανίας, Ionut Savoiu, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ελλάδας, Νίκος Ταχιάος (εξ αποστάσεως), και η γενική γραμματέας Ιδιωτικών Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης, Βίκυ Λοΐζου.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Εξάρχου, από την πρώτη στιγμή της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της «Άκτωρ» από τον Όμιλο Intrakat, η Ρουμανία αποτέλεσε ύψιστη προτεραιότητα για την «Άκτωρ», η οποία κινητοποίησε τεράστιους υλικούς και ανθρώπινους πόρους, προκειμένου να επιταχυνθούν οι εργασίες αποπεράτωσης των έργων της εκεί. «Η “Άκτωρ”, η οποία είναι παρούσα στη Ρουμανία εδώ και 20 χρόνια, ενισχύθηκε το τελευταίο διάστημα με σημαντικά κεφάλαια, ώστε να επιταχύνει την εκτέλεση των έργων της στη Ρουμανία», σημείωσε ο επικεφαλής της «Άκτωρ».
Παράλληλα, ο κ. Εξάρχου προχώρησε και σε έναν απολογισμό προόδου των εν εξελίξει μεγάλων έργων που υλοποιεί η «Άκτωρ» στη Ρουμανία, αθροιστικού προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο Lot 3 του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου Βουκουρεστίου A0 (63% του φυσικού αντικειμένου), ο οποίος θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι και στο υποτμήμα 2 της σιδηροδρομικής γραμμής Apața-Cața (21,7% του φυσικού αντικειμένου), ένα δύσκολο τεχνικό έργο, το οποίο αποτελεί ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη, όπου θα γίνει παράλληλη χρήση τεσσάρων (4) μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων.
Ο επικεφαλής της «Άκτωρ» τόνισε ότι αποτελεί ισχυρή πεποίθηση του ομίλου «Intrakat» ότι η Ρουμανία διαθέτει διευρυμένες προοπτικές στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής οικογένειας και των γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην ευρύτερη περιοχή. Επισήμανε ότι η χώρα έχει αποκτήσει ευρύτερο ενδιαφέρον, καθώς η ανοικοδόμηση της Ουκρανίας, μετά τη λήξη του πολέμου, θα περνάει μέσα από τη Ρουμανία και τους σιδηροδρομικούς και οδικούς άξονες που θα συνδέουν το Αιγαίο με τη Μαύρη Θάλασσα.