Ένας πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης, που κανονικά ήταν γιατρός. Ένας πανάγνωστος πρωταγωνιστής, που εμφανίστηκε στην ακρόαση του ρόλου μωλωπιασμένος από τον μπαροκαυγά της προηγουμένης. Και μια ταινία που αρχικά δίχασε με την βιαιότητα και τον άπελπι κυνισμό που σέρβιρε, έστω και στο πλαίσιο μιας φουτουριστικής μετακοινωνίας… Τα χρόνια πέρασαν, όπως το συνηθίζουν.
Και το «Mad Max», αυτή η «μικρή» αυστραλιανή ταινία του 1979 που γύρισε ο Τζορτζ Μίλερ έχοντας τον Μελ Γκίμπσον στο ρόλο του ευσυνείδητου μπάτσου που μετατρέπεται σε αδίστακτο τιμωρό μετά τον φόνο της γυναίκας, του παιδιού του και του κολλητού του, αναβαπτίστηκε κι έγινε μια από τις πιο καλτ ταινίες του περασμένου αιώνα.
Αυτό, λοιπόν, το αντισυμβατικό φιλμ δρόμου, με τον πενιχρό προϋπολογισμό, τα αναπάντεχα κέρδη και τα δυο σίκουελ, προβάλλεται την Πέμπτη το βράδυ στην ταράτσα του Bios. Όσοι θέλετε να δείτε επισταμένως την ταινία, κόβετε εισιτήριο, παίρνετε ακουστικά, κάθεστε στη σεζλόνγκ και… ξεκόβετε από τους υπόλοιπους παρευρισκόμενους που απλά πίνουν το ποτό τους.
Κι αν την ξέρετε απέξω κι ανακατωτά την προβαλλόμενη ταινία, πράγμα που μπορεί κάλλιστα να συμβαίνει με την αιματοβαμμένη περιπέτεια του τρελο-Μαξ μπορείτε να «γυρίσετε» τα ακουστικά σας στην ειδικά επιλεγμένη μουσική που παίζει ο ντιτζέι ως συνοδεία της κινούμενης εικόνας. Επόμενες προβολές: το «Suburbia» (1983), η ταινία για τη ρέμπελη νεολαία των αμερικανικών προαστίων της Ελληνοαμερικανίδας Πενέλοπι Σφύρις και το «Jubilee» (1978), η καρακάλτ κατάθεση του Ντέρεκ Τζάρμαν περί πανκ κινήματος.
Πηγή: tospirto.net