Πριν οκτώ χρόνια αφήσαμε την Μπρίτζετ Τζόουνς με ένα μωρό στην αγκαλιά κι ευτυχισμένη στο πλευρό του αγαπημένου της, κυρίου Ντάρσι. Και σήμερα, τη συναντάμε με δύο μικρά παιδιά – τον 9χρονο Μπίλι και την 4χρονη Μέιμπελ – και χήρα, προσπαθώντας αδέξια να τακτοποιήσει και πάλι την άναρχη ζωή της, να διαχειριστεί το βαρύ πένθος, αλλά και να βρει ξανά τον έρωτα.
Η αγαπημένη κινηματογραφική ηρωίδα επιστρέφει με την τέταρτη ταινία, «Τρελή από Έρωτα. Μπρίτζετ Τζόουνς: Η Επιστροφή» και πάντα με τη δοκιμασμένη συνταγή που πριν 25 χρόνια σημείωσε τρελή επιτυχία. Όμως, το 2025, όσο και αν υπήρξαμε φαν της ταινίας και της Ρενέ Ζελβέγκερ, η συνταγή αυτή μοιάζει ξεπερασμένη και το μόνο που μας εντυπωσιάζει πραγματικά, είναι το πώς περνούν τα άτιμα τα χρόνια. Σκέψου, δηλαδή, πως το πρώτο «Ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς» κυκλοφόρησε το 2001! Σαν χθες. Και αυτό το «σαν χθες» κυριαρχεί στη νέα ταινία, κάνοντάς την παλιομοδίτικη και ας καταπιάνεται με σύγχρονα κοινωνικά θέματα, που αφορούν κυρίως τις γυναίκες.
![](/image/s320x/file/files/1/2025/02/jones3.jpg)
Και αν το μακρινό 2001 η Μπρίτζετ ήταν η πρωτοπόρος που έθιγε το body shaming, τώρα θίγει μια σειρά από προβλήματα, όπως το πώς αντιμετωπίζεται μια γυναίκα στα 50 της, που μεγαλώνει μόνη τα παιδιά της, με μια αχρείαστη επιδερμικότητα. Αλλά με αρκετό χιούμορ, γιατί φαίνεται πως το ζητούμενο των συντελεστών, είναι αυτό: μια κωμωδία για να περάσει ευχάριστα η ώρα, να ξεχαστούμε και να νοσταλγήσουμε τα χρόνια που έχουν περάσει. Και σε αυτό το κομμάτι το πέτυχαν, είναι η ιδανική ταινία για να περάσεις ένα ευχάριστο δίωρο, εδικά σήμερα που είναι και του Αγίου Βαλεντίνου.
Είδαμε το «Τρελή από Έρωτα. Μπρίτζετ Τζόουνς: Η Επιστροφή» και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας:
Τι μας άρεσε:
– Η Ρενέ Ζελβέγκερ: Είκοσι πέντε έχουν περάσει από την πρώτη φορά που μας συστήθηκε η ηθοποιός ως «Μπρίτζετ Τζόουνς» και στο διάστημα αυτό, πήρε δύο Όσκαρ, απείχε για ένα διάστημα από τα κινηματογραφικά στούντιο κι επέστρεψε φορμαρισμένη με τον ρόλο που την αγαπήσαμε. Γι’ αυτό και της συγχωρούμε που σε αυτή την ταινία δεν μας ενθουσίασε όσο οι προηγούμενες. Είναι η «Μπρίτζετ της καρδιάς μας» και αυτό δεν αλλάζει.
![](/image/s320x/file/files/1/2025/02/jones4.jpg)
– Ο Χιου Γκραντ: Είναι ο «βασιλιάς των rom com ταινιών και ας είχε αποκηρύξει τις ρομαντικές κωμωδίες. Στην ταινία δεν έχει μεγάλη παρουσία, αλλά αφήνει το στίγμα του. Η, δε, έναρξη, υπέροχη και αστεία.
– Το καστ: Οι δεύτεροι ρόλοι στην ταινία είναι αυτό που λέμε «όλα τα λεφτά», με τις αστείες ατάκες, αν και υπερβολικές σε πολλά σημεία. Την Έμα Τόμσον απλά τη λατρέψαμε, μοναδική.
– Τα συναισθήματα που σου προκαλεί: Αν είσαι φαν, δεν γίνεται να μη νιώσεις μια γλυκιά νοσταλγία. Θα γελάσεις σε αρκετές σκηνές και θα συγκινηθείς, ειδικά στο κομμάτι του πένθους, αλλά και στο πώς έχει εξελιχθεί η σχέση της Τζόουνς με τον Ντάνιελ. Και θα νιώσεις ότι συμπάσχεις με την Μπρίτζετ, σε πολλά σημεία. Ειδικά, όταν θα εμφανιστεί μπροστά της ο 19χρονος Ρόξτερ, τον οποίο υποδύεται ο Λίο Γούντολ του «One day» και γνώρισε μέσω Tinder.
![](/image/s320x/file/files/1/2025/02/jones5.jpg)
Τι δεν μας άρεσε:
– Η παλιομοδίτικη προσέγγιση: Αν και τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται, είναι σύγχρονα, ο τρόπος προσέγγισης είναι παλιομοδίτικος, λες και βλέπεις rom com της δεκαετίας του ’90. Κλισέ, προβλέψιμες εξελίξεις, υπερβολές, μια επανάληψη της συνταγής της πρώτης ταινίας.
– Δεν έκανε τη διαφορά: Εντάξει, για να είμαστε ειλικρινείς, στα franchise σπάνια ξεπερνιέται το πρώτο ή ακόμα και το δεύτερο μέρος, οπότε σίγουρα δεν περιμέναμε από την «Μπρίτζετ Τζόουνς» να κάνει την ανατροπή. Αλλά ένας πιο κακοπροαίρετος, ίσως και να μη βρίσκει τον λόγο που έχουμε και τέταρτο μέρος. Αχρείαστο ή όχι, ελπίζουμε να είναι και το τελευταίο, για να προστατευθεί και υστεροφημία της αγαπημένης κινηματογραφικής ηρωίδας.
![](/image/s320x/file/files/1/2025/02/jones2.jpg)
Η υπόθεση
Η Μπρίτζετ είναι και πάλι μόνη, χήρα εδώ και τέσσερα χρόνια, αφού ο Μαρκ σκοτώθηκε σε ανθρωπιστική αποστολή στο Σουδάν. Τώρα είναι η ανύπαντρη μητέρα του 9χρονου Μπίλι και της 4χρονης Μέιμπελ, με την προσωπική της ζωή τελείως μουδιασμένη, και μεγαλώνει τα παιδιά της με τη βοήθεια των πιστών της φίλων, ακόμα και του πρώην εραστή της, Ντάνιελ Κλίβερ. Υποχωρώντας στις πιέσεις των φίλων, της συναδέλφου, της μητέρας και της γυναικολόγου της να ξαναβρεί τη χαρά της ζωής και τον έρωτα, η Μπρίτζετ επιστρέφει στη δουλειά και δοκιμάζει ακόμη και τις εφαρμογές γνωριμιών, όπου σύντομα την προσεγγίζει ένας γοητευτικός και ενθουσιώδης νεότερος άνδρας. Τώρα, έχοντας να ισορροπεί δουλειά, σπίτι και προσωπική ζωή, η Μπρίτζετ αντιμετωπίζει την κριτική των τέλειων μαμάδων στο σχολείο, ανησυχεί για τον Μπίλι που παλεύει με την απουσία του πατέρα του και μπλέκεται σε μια σειρά από αμήχανες αλληλεπιδράσεις με τον υπερβολικά ορθολογιστή δάσκαλο θετικών επιστημών του γιου της.
Σκηνοθεσία: Μάικλ Μόρις
Σενάριο: Ελεν Φίλντινγκ, Νταν Μέιζερ, Αμπι Μόργκαν
Πρωταγωνιστούν: Ρενέ Ζελβέγκερ, Τσιουετελ Ετζιοφόρ, Λίο Γούντολ, Κόλιν Φερθ, Χιου Γκραντ
Διάρκεια: 125 λεπτά
Διανομή: Tanweer