Ο Παναθηναϊκός είναι πρωταθλητής Ευρώπης στον αγωνιστικό χώρο και παράλληλα η ομάδα της Euroleague με τα περισσότερα views στα social media, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα έρευνας.
Συγκεκριμένα, η λίγκα έκανε έρευνα για να διαπιστώσει τις επιδόσεις των ομάδων της στα social media και αυτή που έχει τις περισσότερες προβολές είναι οι «πράσινοι». Συγκεκριμένα, οι αναρτήσεις στους λογαριασμούς του Παναθηναϊκού φέτος έχουν συγκεντρώσει 71,8 εκατ. προβολές.
Η 2η ομάδα απέχει 14,3 εκατ. προβολές, με την πράσινη ΚΑΕ να ανακοινώνει τα αποτελέσματα με ανάρτησή της, με την οποία απευθύνεται στους φιλάθλους και τους ευχαριστεί για τη στήριξή τους με κάθε τρόπο.
«Αυτή είναι η δύναμή σας! 71,8 εκατομμύρια προβολές. Ο Παναθηναϊκός ηγείται των τηλεθεάσεων σε όλες τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στη σεζόν, με 14,3 εκατομμύρια προβολές παραπάνω από την ομάδα που είναι στη δεύτερη θέση! Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Σας ευχαριστούμε, οικογένεια του Παναθηναϊκού».