Τους BTS ευχαρίστησε το… Αμερικανικό Ινστιτούτο Βουτύρου (American Butter Institute) για την προώθηση του προϊόντος του οργανισμού μέσω του επιτυχημένου single τους «Butter».
Το κομμάτι έγινε το τέταρτο νούμερο ένα των superstar της K-pop στις ΗΠΑ και αυτόν τον μήνα έφθασε στην κορυφή του chart Billboard Top 100 για έκτη συνεχόμενη εβδομάδα – έσπασε το ρεκόρ που είχε προηγουμένως κατακτήσει η επιτυχία των Aerosmith το 1998 «I Don’t Want To Miss A Thing».
Σε συνέντευξή του στο Billboard, ο Άλαν Μπιέργκα, επικεφαλής Επικοινωνίας του Αμερικανικού Ινστιτούτου Βουτύρου μίλησε με ενθουσιασμό για το τραγούδι και το πώς έφερε στο προσκήνιο το προϊόν.
Ο Μπιέργκα είπε ότι έμαθε για το τραγούδι των BTS μία ή δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του.
«Η κύρια αντίδρασή μου ήταν: “Τέλεια!”. Προφανώς δεν βλάπτει το προϊόν να συνδεθεί με το τραγούδι του καλοκαιριού της κορυφαίας μπάντας» εξήγησε.
Όπως λένε οι BTS, «είναι απαλό», πρόσθεσε και αστειευόμενος συμπλήρωσε ότι η μελωδία μπορεί να καταλήξει η επιτυχία του «θερμού κύματος» του 2021.
«Το μέλλον των πωλήσεων βουτύρου στις ΗΠΑ είναι στις εξαγωγές και το να έχεις το αναμφισβήτητα μεγαλύτερο συγκρότημα στον κόσμο να δίνει την έγκρισή του σε τραγούδι, δεν μπορεί παρά να είναι καλό» υπογράμμισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Άλαν Μπιέργκα σύγκρινε τους BTS με τα εμβληματικά συγκροτήματα της δεκαετίας του ’90, όπως τους * NSYNC και τους Backstreet Boys. Είπε ότι οι BTS αντιπροσωπεύουν την παράδοση των boy band σε παγκόσμιο πλαίσιο με έναν εξαιρετικά συναρπαστικό τρόπο, αλλά διευκρίνισε ότι ο ίδιος είναι τύπος της grunge rock μουσικής.
Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Βουτύρου είναι μη κερδοσκοπική εμπορική ένωση που εκπροσωπεί εταιρείες – μέλη σε όλες τις ΗΠΑ που έχουν κοινό ενδιαφέρον για τη βιομηχανία βουτύρου.