Η εγγονή του Τσάρλι Τσάπλιν, η ταλαντούχα Ωρελιά Τιερρέ καταφθάνει με το δικό της μαγικό τσίρκο στο Μέγαρο Μουσικής.
Kόρη της Βικτόρια Τιερρέ Τσάπλιν και του Ζαν-Μπατίστ Τιερρέ, δημιουργών του περίφημου «Αόρατου Τσίρκου» και αδερφή του Τζέιμς Τιερρέ, η Ωρελιά συνεχίζει, κατά κάποιο τρόπο, την παράδοση, προσθέτοντας στο ενεργητικό της μία μεγάλη επιτυχία.
Πρόκειται για το καινούργιο έργο της με τίτλο «Murmures des murs», στο οποίο η Τιερρέ πρωταγωνιστεί ως ηθοποιός, μαριονετίστα και ακροβάτης. Μια παράσταση για μικρούς και μεγάλους, όπου το κεντρικό μήνυμα κρύβεται στο ίδιο το μαγικό…κρυφτό της Ωρελιά πίσω από τους τοίχους, τα χάρτινα κουτιά, τα παράδοξα σκηνικά αντικείμενα και την αγκαλιά των υπέροχων μαριονετών που την συντροφεύουν επί σκηνής.
Συγκινητική, ευαίσθητη και απρόβλεπτη, η παράσταση ανεβαίνει σήμερα και αύριο στο Μέγαρο Μουσικής (15-16/2, ώρα 20.00) στο πλαίσιο της Σειράς Γέφυρες, την καλλιτεχνική διεύθυνση της οποίας έχει ο συνθέτης Δημήτρης Μαραγκόπουλος. Δίπλα στην πρωταγωνίστρια εμφανίζονται ο πορτορικάνος χορευτής, Χάιμε Μαρτίνες και ο σουηδός κλόουν και ακροβάτης Μάγκνους Γιάκομπσον.
Σκηνοθετημένοι και σχεδιασμένοι από την μητέρα της Ωρελιά, την Βικτόρια Τιερέ Τσάπλιν, «Οι Ψίθυροι των τοίχων» είναι μια σύνθεση στιγμών, ανοιχτή σε πολλές μεταφράσεις. Αναπαριστούν ένα σύμπαν σε αναστάτωση, περιγράφουν έναν εσωτερικό κόσμο παράξενο, τρυφερό, σε διαρκή μετάβαση. Μια σύνθεση θεάτρου, ψευδαίσθησης και χορού, που στα 75 λεπτά που διαρκεί, υπαινίσσεται ότι «η ζωή είναι ένα όνειρο, αλλά και μια υπόθεση της μνήμης, μια χορογραφία χαράς και λύπης, ανησυχητική, κάποτε τρομακτική και πάντα συναρπαστική».
Οι γονείς της Ωρελιά Τιερρέ ανήκουν στους πρωτοπόρους του σύγχρονου εναλλακτικού τσίρκου. Ο Ζαν-Μπατίστ Τιερέ και η Βικτόρια Τσάπλιν (κόρη του Τσάρλι Τσάπλιν) άρχισαν το μοναδικό τους πείραμα στη δεκαετία του 70 με το Cirque Imaginaire (Φανταστικό Τσίρκο), που αργότερα έγινε Cirque Invisible (Αόρατο Τσίρκο). Η Ωρελιά και ο αδελφός της Τζέιμς, ακολούθησαν τα βήματα των γονιών τους και προχώρησαν ανεξάρτητα με δικά τους, βωβά, σχεδόν εικαστικά θεάματα. Η Ωρελιά, με την πρώτη δική της δουλειά, το «Ορατόριο», δημιούργησε πριν από μερικά χρόνια αίσθηση σε όλο τον κόσμο.