Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και οι εκατοντάδες θεατές σημάδεψαν την 2η Ανάβαση Ψάθας που αποτέλεσε τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού Ιστορικών αυτοκινήτων.
Ο κόσμος πλημμύρισε τη διαδρομή της Ανάβασης, χειροκροτώντας όλους τους αγωνιζόμενους στα εντυπωσιακά περάσματά τους. Τον αγώνα διοργάνωσε το Σωματείο Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), έχοντας την υποστήριξη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στη Formula Saloon, επικρατώντας με άνεση στην κατηγορία. Οδήγησε ταχύτατα το Ford Fiesta και δεν απειλήθηκε από τους διώκτες του. Ο Πιτ Παρθένης με το Mitsubishi Lancer Evo IX δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, εμπρός από τον Νίκο Παπαδόπουλο με το θηριώδες Ford Escort MKII. Στην FST2, νικητής αναδείχθηκε ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Skoda Fabia), εμπρός από τους Παναγιώτη Εγγλεζόπουλο (Nissan Silvia) και Κωνσταντίνο Ραπαντζίκο (Seat Ibiza).
Ο Μηνάς Μπενής επικράτησε στην Ομάδα Ν, πετυχαίνοντας την πρώτη φετινή του νίκη στην κατηγορία με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο Χαλκιδαίος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα αφήνοντας πίσω του τον Γιώργο Θανάση. Ο έτερος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo IX και νικητής στους δύο πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος στη Ν, καρπώθηκε πολύτιμους βαθμούς, χάρη στους οποίους παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο περσινός πρωταθλητής Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το Honda Civic Type R EP3.
Ενδοοικογενειακή μονομαχία είχαμε στη Ν2, με τον Βίκτωρα Ρέκκα (Citroen Saxo VTS) να ανατρέπει την εις βάρος του κατάσταση στο δεύτερο σκέλος και να επικρατεί του αδερφού του, Πανάγγελου Ρέκκα (Peugeot 106 S16). Το βάθρο της Ν2 συμπλήρωσε ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16).
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο Μιχάλης Ευθυμίου ήταν ο νικητής στην Ομάδα Α με το Ford Escort, ανεβαίνοντας ταχύτερα και στα δύο σκέλη του αγώνα στην Ψάθα. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο πρωταθλητής του 2022, Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) πρωταγωνίστησε για άλλον έναν αγώνα, επικρατώντας και στην Α6, με τον Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS) να τερματίζει πίσω του με το Renault Clio RS, κερδίζοντας την Α7.
Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Νίκος Αργυράκης με Citroen Saxo VTS που τερμάτισε δεύτερος στην Α7 και άφησε πίσω του τον τρίτο της Α7, Στέλιο Πελοπίδα Κωνσταντίνου (Honda Civic Type R EP3) και τον Ιωάννη Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car). Στην Α6, πίσω από τον νικητή τερμάτισαν οι Χαράλαμπος Παπαγεωργίου (Peugeot 106 S16) και Ραφαήλ Πιτσής (Peugeot 106 S16).
Στην Ομάδα Ε, ο Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort) αν και πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στο πρώτο ανέβασμα, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του καθώς έμεινε από βενζίνη στο δεύτερο σκέλος. Έτσι, νικητής στην Ε, και στην Ε10 αναδείχθηκε ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B). Ο Παναγιώτης Σαμαράς (Opel Ascona) τερμάτισε δεύτερος στην Ε, κερδίζοντας παράλληλα την Ε11.
Με αντεπίθεση στο δεύτερο μισό του αγώνα, ο Ελευθέριος Δημητρακόπουλος (Peugeot 106 S16) κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του νικητή της Ε12, Διονύση Γκούσκου (BMW M3 E36) και να ανεβεί στο βάθρο της Ε, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση της Ε10. Πίσω του στην Ε10 βρέθηκε ο Κωνσταντίνος Ντέκας (Peugeot 205). Στην Ε12, τον Διονύση Γκούσκο ακολούθησαν οι Βασίλης Τζαβάρας (Opel Manta) και Πάτροκλος Κανσός (Volkswagen Golf II).
Στα Ιστορικά, με άνεση επικράτησε ο Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30) που ανέβηκε ταχύτερα από τους αντιπάλους του και στα δύο σκέλη. Τον ακολούθησε στη δεύτερη θέση ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra Cosworth) που διατήρησε πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον περσινό νικητή, Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII). Στην Κατηγορία 1+2 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI), ακολουθούμενος από τους Ιωάννη Καλλή (BMW 2002) και Κωνσταντίνο Μητρόπουλο (Ford Escort MKI).
Στην Κατηγορία 3, ο Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII) επικράτησε των Δημήτρη Μαυροειδή (Ford Escort MKII) και Παναγιώτη Θεοδοσίου (Ford Escort MKII) Στην Κατηγορία 4, ο Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας πίσω του τον Δημήτρη Σκεπασιανό (Ford Sierra) και τον Ιωάννη Λούκο (Volkswagen Golf II).
Στην κλάση των Ιστορικών έως 2000 cc, κέρδισε ο Ιωάννης Κάτσικας, αφήνοντας πίσω του τους Ιωάννη Λούκο και Γιώργο Γαβριηλίδη, ενώ στην κλάση των Ιστορικών πάνω από 2000 cc, ο Παναγιώτης Ευθυμίου επικράτησε εμπρός από τους Δημήτρη Σκεπασιανό και Λυμπέρη Παπάζογλου (Lancia Delta).
Επόμενος σταθμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Κύμης που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Μαΐου.